annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

beroerde afhandeling klacht en vervolg

mikej-nl
Community-lid

Ik heb een tijd geleden zowel een velg als spaken gekocht op Ebay voor een Honda Dream C77.


Zowel de velg als de spaken zijn niet bedoeld voor deze motor maar worden wel als dusdanig verkocht.


Ik heb Ebay hier op gewezen maar tot mijn stomme verbazing zijn deze producten nog steeds te koop bij hun onder die noemer.


Ondertussen heb ik via Marktplaats de goede spaken gevonden, wel roestig en niet bruikbaar maar zijn wel goed als vergelijkingsmateriaal om aan te tonen dat ik wel degelijk gelijk heb en dat de spaken niet deugen.


Ik heb vandaag geprobeerd de verkoper van de spaken te benaderen maar die heeft er voor gezorgd dat ik geen contact meer met hem kan krijgen, hoezo malafide?


Ik vind dat Ebay ernstig te kort schiet terwijl ik ze heb opgeroepen om deze praktijken te stoppen.


ik ben er zelf behoorlijk minder van geworden financieel, zit nu met een hoop spaken waar ik niks aan heb.


De velg heb ik door kunnen verkopen maar heb hier ook verlies op geleden.


Ik kan het nu met bewijs onderbouwen en wil graag dat Ebay en nu wel wat aan doet..........


Ik kan foto,s  sturen van de spaken naast elkaar , kunnen ze zelf de verschillen ontdekken en  kan ze ook indien nodig  opsturen

-- Bewerkt door mikej-nl op 16 Feb 2012 11:36 CET
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

beroerde afhandeling klacht en vervolg

stephanthecollector
Community-lid

het heeft weinig zin om hier uw verhaal te doen want eBay reageert hier nergens op ! stuur alles door naar Customer Support en mischien heel misschien krijgt u dan een antwoord!


Bericht 2 van 2
laatste antwoord