Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

frankeerkosten

Het is mij een doorn in het oog, dat verkopers van munten,enz, als standaard € 2,00 frankeerkosten handteren, ook al zit er maar voor 15 gram in,b.v een coinkaart, het is hoogsten 40 eurocent als niemand hier niets aan doet, dan wordt het onbeheersba...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 95 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

opeens verzendkosten hoger

nu zit ik midden in een bieding zie ik dat opeens de verzendkosten hoger zijn geworden tussen de biedingen door! ik denk dat de biedingen de verkoper wat tegenvallen en dat hij nu probeert wat meer geld eruit te slepen. ik ben (nog) niet de hoogste b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 81 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper reageert niet

Ik heb een aankoop gedaan waarvan ik vermoed dat de verkoper de verkoopprijs niet hoog genoeg vindt, aangezien deze niet reageert op de verkoop en op mijn vraag om me de verzendkosten te laten weten zodat ik kan betalen. Ik heb nu de contactgegevens ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1099 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

meerderen keren het zelfde product op herinering

hallo ik heb vorige week vrijdag een dvd brander voor mijn macbook pro gevonden toen ik op de knop nu koppen wilden klikken leek het als of mijn browser in dit geval chrome vast zat en dus even niet wilde reageren op de knop waar na ik dus heb gewach...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

hoogste bieder geworden,wat nu?

ik heb ergens op geboden waarvan ik achteraf vond dat het eigenlijk wel een beetje aan de hoge kant was,dus geen aandacht meer aan gegeven omdat er nog een andere bieder was die een hoger bod had staan,maar dan trekt de hoogste bieder ineens zijn bod...

oh oh veel negatieve feedbacks

Hoi ik heb vorige week een guess tas gekocht bij een pers uit spanje deze meneer of vrouw heeft binnen een maand tijd 30 negatieve feedbacks gekregen zie link http://stores.ebay.nl/BAGCOUNT?_trksid=p4340.l2563 ik weet dat ik word beschermd door paypa...

Verkoper wil niet terugbetalen!!!

Hallo! Ik zit met een probleem met een verkoper. Ik heb bij deze koper een 3DS XL ge-preordered , was ook allemaal prima en de verkoper is ook geen oplichter , niks aan de hand. Alleen nu komt er ineens een persoonlijk dilemma uit het niets waardoor ...

verkoper belooft terug te betalen maar doet dit niet!

hallo,vanuit engeland kocht ik een voetbalshirt,er stonden foto's bij van het shirt maar deze waren niet van dichtbij dus het zag er op het eerste gezich allemaal goed uit,en er stond een beschrijving bij dat het shirt in goede conditie zou zijn,dus ...

Mail met " nu betalen " knop blijft waardeloos en werkt niet

Ik doe een aankoop. Ik krijg een mail waarin me veel plezier wordt gewenst (alsof ik het al in bezit heb) In de mail klik ik op de knop "nu betalen". Dat wekt bij mij de verwachting dat ik gegevens ontvang over hoe ik kan betalen. Dat is niet zo. Ook...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 98 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

met paypal betalen zonder creditcard

Ik heb geen creditcard en het lukt me niet met paypal te betalen zonder creditcard. Normaal betaal ik altijd dingen met paypal. Kan iemand me helpen?

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste. dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 76 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

betaling met paypal lukt niet helemaal

Beste, Ik probeer een ojbect te kopen maar ik krijg telkens nadat ik de betaling met paypal accepteer de volgende melding: Keer terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethodeHelaas kan uw betaling momenteel niet via uw PayPal-rekening wo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 782 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Ebay pakt je geld af!! pas op diefstal vanuit de ebay organisatie

Ik kocht een item in Amerika, wat ik regelmatig doe. De door de verkoper ingezette pakketdienst kon mijn adres niet vinden , welke correct in zowel paypal als ebay account stond, en waar gratis verzenddiensten uit China het overigens altijd kunnen vi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 104 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bedreigd en niet geloven

Hallo allemaal, Al een week geleden heb ik geboden op een object en deze heb ik dan dus ook twee dagen geleden gewonnen tegen verbazing in. Ik snapte allemaal niet zo goed hoe het werkte maar wilde het item toch erg graag. Ik zag bij de persoon dat h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 175 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos