Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Mail met " nu betalen " knop blijft waardeloos en werkt niet

Ik doe een aankoop. Ik krijg een mail waarin me veel plezier wordt gewenst (alsof ik het al in bezit heb) In de mail klik ik op de knop "nu betalen". Dat wekt bij mij de verwachting dat ik gegevens ontvang over hoe ik kan betalen. Dat is niet zo. Ook...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 137 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

met paypal betalen zonder creditcard

Ik heb geen creditcard en het lukt me niet met paypal te betalen zonder creditcard. Normaal betaal ik altijd dingen met paypal. Kan iemand me helpen?

Probleem met verkoper met belachelijke verzendkosten

Ik heb eerst een mail gestuurd wat de verzendkosten zijn naar Nederland. kreeg als antwoord : normale verzendkoste. dus ik dacht doe een kleine bieding van 0.01 er op maar toen stond er in eens 110,- verzendkosten. heb haar meteen een mail gestuurd w...

• 126 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

betaling met paypal lukt niet helemaal

Beste, Ik probeer een ojbect te kopen maar ik krijg telkens nadat ik de betaling met paypal accepteer de volgende melding: Keer terug naar de webwinkel en probeer een andere betaalmethodeHelaas kan uw betaling momenteel niet via uw PayPal-rekening wo...

• 808 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Ebay pakt je geld af!! pas op diefstal vanuit de ebay organisatie

Ik kocht een item in Amerika, wat ik regelmatig doe. De door de verkoper ingezette pakketdienst kon mijn adres niet vinden , welke correct in zowel paypal als ebay account stond, en waar gratis verzenddiensten uit China het overigens altijd kunnen vi...

• 135 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bedreigd en niet geloven

Hallo allemaal, Al een week geleden heb ik geboden op een object en deze heb ik dan dus ook twee dagen geleden gewonnen tegen verbazing in. Ik snapte allemaal niet zo goed hoe het werkte maar wilde het item toch erg graag. Ik zag bij de persoon dat h...

• 219 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Obeject stemt niet overeen

Heb in duitsland een motorkap gekocht en de verkoper heeft hem verstuurd.Maar bij openmaken van pakket lijkt de motorkap veel meer beschadigd dan op de foto.De doos waar deze in was verpakt was heel geen enkele aanwijzijng voor transportschade en zat...

dvd kopen en vervolgens geld terug eisen

Hallo Allemaal, Wat mij nu weer is overkomen, en wie kan mij er mee helpen. Heb een dvd verkocht aan iemand, helaas was deze dvd niet geseald, maa wasr wel een nieuwe dvd. De koper heeft hem netjes gekregen, en prompt een dag later krijg ik een mail,...

op volgend object +0.20gbp

Hallo ik heb gister 1 printboard gekocht toen zag ik onderaan staan op volgend object +0.20gbp dus toen had ik er nog 1 gekocht en daarna gesamelijk afgerekent maar nu heb ik voor alle 2 de printboarden aparte verzendkosten van 1.58gbp. hoe kan dit n...

• 472 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

auto kopen via ebay

hallo allemaal, we hebben een auto te koop zien staan op speurders. Hierop hebben wij een reactie gestuurd waarin de verkoper vermeldde dat hij de deal via ebay wilde laten afwikkelen. Hij zou de auto toe sturen zodat wij de auto kunnen controleren. ...

geld terug vorderen

hallo, allemaal ik heb zondag 1 april iets gekocht via ebay met paypal( en door de nieuwe regeling betaal je eerst ebay en die geeft het geld pas vrij als de verkoper het op gestuurd heeft). maar ik ben die zondag nog bij de verkoper geweest en heb h...

• 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met contact opnemen met verkoper

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik om een of andere reden geen contact met verkopers meer op kan nemen. Ik wil een verkoper een vrag stellen dan kom ik op het contact formulier terecht en kan ik een tekst invoeren. Als ik vervolgens getekend heb...

goederen beschadigd na aankoop, voor verzending

Deze situatie deed zich voor: ik had een winnende bod op een item en heb dit betaald. Een paar dagen later kreeg ik een bericht van de verkoper dat hij het item beschadigd had en het daarom niet meer kan verkopen en opsturen. Hij heeft het volledige ...

• 168 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

heb advies nodig

Beste mensen dagen geleden heb ik in Antwoordcentrum een verhaal opgeschreven onder de titel"Staat ebay ongehoord praktijken toe door te zwijgen als koper om hulp vraagt?" Ik heb wat reacties gekregen met tips maar ik ben nog niet klaar en weet niet ...

• 72 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

beroerde afhandeling klacht en vervolg

Ik heb een tijd geleden zowel een velg als spaken gekocht op Ebay voor een Honda Dream C77. Zowel de velg als de spaken zijn niet bedoeld voor deze motor maar worden wel als dusdanig verkocht. Ik heb Ebay hier op gewezen maar tot mijn stomme verbazin...

• 55 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos