Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Tijd van amerika en nederland

Hallo Ik zou graag willen weten wat dit :: 17-aug-13 03:52:18 CEST :: in Nederlands tijd is.Het gegeven is denk Amerikaanse tijd. Dit ivm het aflopen van een bieding. Dank U Groetjes Theo t.vanvijfeijken@telfort.nl

ontvangen verzending naar buitenland

Hoi hoi, Weet iemand hoe ik iets naar het buitenland kan laten verzenden? Ik heb het adres van het buitenland als 2e optie adres ingevoerd, maar kan ik die ook kiezen als ik een product daarheen wil laten sturen i.p.v naar mijn eigen adres in Nederla...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 119 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betalen op een Franse site?

Ik heb iets gekocht en wil betalen maar krijg dan een Franse site van E bay waar ik alles in moet vullen is dit normaal

• 129 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Afbreken onderhandeling.

Ik was bezig met verkoper A op een object dat voor de tweede keer werd aan geboden,vraagprijs € 139.00 of prijsvorslag doen, ik bood € 85,00.A doet tegenbod van €98,00Mijn tegenbod € 91,50. .tijd 00 uur 56 min 41min. en dan is het stil. Einde biedtij...

• 136 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

BU coincrad gekocht en betaald, UNC coincrad gekregen

Ik heb een enige tijd geleden een coincard bij een verkoper gekocht, deze adverteerde met een BU coincard. De uitgifte prijs is 10 euro. Ik heb het geluk gehad deze voor 9euro inclusief verzendkosten te kopen. Eenmaal betaald kreeg ik een UNC coincar...

Iphone 5 tekoop

Er staat nu een splinternieuwe iphone 5 te koop voor € 298. Is dit te vertrouwen? Wat vinden jullie? Deze prijs is nog minder dan de helft van de nieuwwaarde.