Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

hoe kan ik een aan koop cancellen

ik heb een nagellak gekocht voor 9,98 daar bij zou verzenden gratis zijn nu komt er ineens 17,50 exstra bij voor verzenden dus ik wil deze aankoop cansellen

Schoenen in soorten en maten

Zoek schoenen in maat 37.5, Zoekterm "comfort shoes 37.5." Drie hits plus een hele rij waarv an Ebay veronderstelt dat ik daarin geinteresseerd zou zijn. Bijv. schoenen met maat 44. Nou echt niet!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 91 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Gewonnen? Geboden?

Ik wilde een iphone 4 hoesje kopen, er waren verschillende kleuren die aangeboden werden.Maar ik kon nergens een kleur kiezen. Ik heb toen op nu kopen geklikt, maar er gebeurde verder niks.. ik hoefde ook geen paypal gegevens in te voeren. Net kreeg ...

Opgelost! Ik wil gaan betalen maar kan dit niet

Op mijn bestel overzicht staat een artikel als betaald,het is door mij niet betaald,ik wil het gaan betalen,maar kan dit niet.Hoe kan ik wel gaan betalen?

• 516 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

meerdere biedigen met hetzelfde bedrag

hallo ik wil net bieden en zie 3 biedingen met hetzelfde bedrag ???. zag het bij een andere verkoper ook maar dan 2 biedingen. heb dit nog niet gezien. hoe doen ze dat ron

ik heb in uk een mainboard gekocht

ikhen in de uk een mainboard gekocht en nu wil ik betalen met paypal en dat word gewijgerd ik heb dat al vaker gehad als ik niet kan betalen word ik bestempeld als dat ik het object heb gekocht maar niet wil betalen maar dat is niet zo weet het ook n...

• 277 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verzendkosten niet in begrepen, betaling "on hold"

Goeiedag allemaal,ik heb via ebay wat gekocht, maar de betaling gaat niet door, omdat de verkoper geen verzendkosten erbij heeft vermeld, dus de betaling afronden lukt niet. Heb email gestuurd naar de verkoper, die zegt dat de prijs is inclusief verz...

• 421 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos