annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongelukje

Mijn zoon heeft per ongeluk iets gekocht en nu weet ik niet hoe ik dat moet verwijderen (P.S. Ik ben net nieuw op eBay )
Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Ongelukje

Je kunt het niet verwijderen. Een ex van mij heeft eens mijn ebay account gehackt om op mijn naam een aankoop te doen die hij niet van plan was zelf te betalen. Ik heb toen ebay gecontacteerd om mijn probleem uit te leggen, ze verwezen me naar de verkoper. Gelukkig was deze zo vriendelijk om de verkoop te annuleren.

Het enige dat je kunt doen is de verkoper mailen om te netjes vragen of hij/zij de verkoop wil annuleren. Als het meezit doet diegene dat gewoon. Begrijp wel dat het voor een verkoper erg vervelend kan zijn om iets te annuleren, omdat diegene soms kosten heeft over het adverteren en verkopen.

Als de verkoper niet wilt annuleren kun je contact opnemen met helpdesk om te vragen wat zij hierin kunnen betekenen, meld daarbij wel dat je de verkoper reeds benaderd hebt.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Ongelukje

Kinderen mogen niets op ebay kopen.U moet uitloggen,zodat uw zoontje niet per ongeluk verkopers op kosten jaagt.

Bijna alles is te vinden bij Hulp re.boven aan de pagina.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord

Productnaam invoeren