Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Aankoop nog steeds niet ontvangen

Hallo,Ik heb op 4 september aan aankoop gedaan.Maar nog steeds niet ontvangen.Ik heb op 13 oktober aan de verkoper doorgegeven dat ik het pakket niet ontvangen hebt.Ze zouden op 13 oktober een nieuwe opsturen.Hoe lang moet ik nog wachten?Straks kan i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 655 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Aankopen niet zichtbaar meer in overzicht

Hallo,Sommige aankopen verdwijnen uit mijn overzicht, ik heb ze niet zelf verwijderd.Zijn ook niet zichtbaar in aankoopgeschiedenis.Worden de aankopen die ik gedaan heb door ebay zelf verwijderd?Hoe krijg ik deze aankopen weer zichtbaar in de overzic...

• 1069 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Niks ontvangen na betaling

Ik heb niks ontvangen nadat ik betaald heb.Dit waren donald duck jaargangen en verkoper reageert ook niet op email.Betaling was gedaan met internet bankieren dus zonder kopers bescherming.Is het dan zo dat ik mijn geld kwijt bent en kan fluiten naar ...

eigen lijsten wissen

Ik heb onder Je lijsten een aantal sub lijsten gemaakt maar hoe kun je er een van wissen?

• 111 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkeerde artikel

Ik heb een tijdje terug iets besteld. Op het moment dat mijn pakketje binnenkwam en uitgepakt was kwam ik tot de conclusie dat ik het vekeerde heb ontvangen. De verkoper wil dat ik het terug stuur maar het kost mij voor iets wat 10 euro waard is 20 e...

• 277 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

per ongeluk 4x bijna hetzelfde gekocht

ik heb per ongeluk bijna 4x hetzelfde gekocht...ik dacht dat ik alles toevoegde aan een "winkelwagen" en dacht van verwijder ik vervolgens 1 voor 1 wat ik niet wil hebben tot ik 1 ding over houd. Ik twijfelde nog tussen verschillende producten nameli...

• 325 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Geschil geopend, maar nu ineens een aanvraag om aankoop te cancelen .

Hallo, Ik heb een product gekocht uit China en het is niet aangekomen.Ivm de 45 dagen termijn om een geschil te openen, wegens goederen niet ontvangen, heb ik dat gedaan.Van de verkoper krijg ik de mededeling, dat ik geduld moet hebben met de post ( ...

• 213 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

how can i buy three of one article in one shipment?

dear ebay customer service, its been since a month i try to purchase three security camera on ebay which has been offered by an italian company here. according to the seller they have enough in their stuck, but every time i choose three in one shipme...

• 437 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ongelukje

Mijn zoon heeft per ongeluk iets gekocht en nu weet ik niet hoe ik dat moet verwijderen (P.S. Ik ben net nieuw op eBay )

• 216 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos