annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde artikel

Ik heb een tijdje terug iets besteld. Op het moment dat mijn pakketje binnenkwam en uitgepakt was kwam ik tot de conclusie dat ik het vekeerde heb ontvangen. De verkoper wil dat ik het terug stuur maar het kost mij voor iets wat 10 euro waard is 20 euro verzendkosten die ik zelf mag betalen. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verkeerde artikel

Claim voor niet ontvangen of vergeet het.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verkeerde artikel

Je schrijft, dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen.

Bedoel je, dat de verkoper iets anders heeft geleverd, dan aangeboden? Of heb je het verkeerde besteld en dus ook het verkeerde ontvangen, want dat kan natuurlijk ook.

Als ik iets anders zou ontvangen dan gekocht, zou ik dat de verkoper goed duidelijk maken, want hij heeft een vergissing / fout gemaakt.  Lost de verkoper dit niet goed op, dan kun je altijd nog negatieve feedback geven.

Als je zelf het verkeerde artikel hebt gekocht en het wil retourneren kan ik mij voorstellen, dat de verkoper zegt: stuur het me retour, maar wel op je eigen kosten.

Bij zakelijke aanbieders kun je overigens altijd de gekochte artikelen retourneren, maar volgens mij is de voorwaarde, dat bij artikelen onder de € 40,00 de verzendkosten voor de koper zijn. Lees hiervoor de voorwaarden op Ebay, want die ken ik niet uit mijn hoofd.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord