Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

bieding komt niet door in laatste 5 secondes

Heb nu meerdere keren gehad dat een bieding die ik in de laatste vijf secondes doe, niet door komt net of blijft Ebay hangen.Heb al gezorgd dat m'n pc en verbinding optimaal is bij het bieden dus daar kan het niet aan liggen, erg vervelend heb al ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 183 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Aankoop nog steeds niet ontvangen

op 15-11-2013 heb ik 3 stukjes besteld in duitsland om de cd speler te herstellen betaald via paypal en de verkoper geeft van 2 stukjes de verzend kosten tereug gestuurd volgens de e bay is de verzending gebeurd op 20-11-2013 heellaas krijg ik geen m...

• 155 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Wat is het beleid mbt terugsturen van een beschadigd object?

Hallo, Ik heb recent sandalen gekocht op e-bay. De rechterpaar is echter beschadigd. Ik wil het object terugsturen naar de verkoper zodat hij/zij mij een nieuwe-onbeschaidgde paar sandalen toestuurt. Ik heb geprobeerd contact op te nemen, maar ik kri...

• 128 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

ophalen/verzenden nederland duitsland

hey waarom kan ik niet bieden op iets in duitsland hij zegt dan artikel word niet verzonden naar nederland maar ik moet het ophalenwat is het probleem????mvg mascha

Een confirmatie email van ebay toont een oude adres van mij terwijn mijn ebay mijn huiding gegevens.

Net heb ik een DVD van ebay besteld maar het adres op de confirmatie email van ebay was een oude, nl "Arienslaan 5, 3573 PT, Utrecht" terwijl mijn ebay mijn huidige adres, nl "Wittewrouwenstraat 8-10, studio 11, 3512 CT Utrecht, Nederland", al lang k...

• 138 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Artikel in annuleren

Hoe kan ik een artikel annuleren ,mijn dochter heeft per ongeluk aangekliktIs nog niet betaald .Krijg nu een e-mail dat ik moet betalen anders wordt ik geschorst op ebay.Wie kan mij helpen?Vast. Bedankt.

• 118 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Opgelost! object nog niet verzonden...

Ik heb een paar dagen geleden een object gekocht op ebay, uit Italië. Er staat dat de verkoper het binnen 5 dagen nadat de betaling is ontvangen op de post doet. Ik heb betaald met paypal en het is dus meteen overgemaakt. Maar nu, 7 dagen verder, heb...