Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Maximum bedrag

Hallo, Het is bekend dat producten importeren buiten europa omzetbelasting vraagt, tenminste als je boven het bedrag van 22 euro komt.Mijn vraag is of dit ook geld voor Ebay? Veel producten van Ebay komen namelijk vanuit buiten Europa.Krijg je proble...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 97 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bieden niet meer mogelijk met de ebay app

Het bieden op buitenlandse aanbiedingen is niet meer mogelijk als de verkopen niet heeftaangegeven naar het buitenland te willen verzenden, in bijna alle gevallen is dit echter geen enkel probleemNu is het via de ebay app niet meer mogelijk te bieden...

• 367 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

zoeken zonder categorie

Ik kan sinds vandaag niet meer op iets zoeken zonder dat ebay zelf de categorie erbij zet, dit is heel lastig en daardoor VEEL minder zoek resultaten. Ik heb ook via de uk site geprobeerd maar deze doet hetzelfde helaas... Iemand een idee hoe dit te ...

Iets betaald maar email van ebay dat het product is weggehaald

Ik heb voor het eerst iets gekocht gister op ebay. Ik heb drie keer een USB gekocht bij dezelfde verkoper. Toen kreeg ik vanochtend een mailtje van ebay dat het object is weggehaald. Nu heb ik niet met een creditcard of paypal betaald maar met een 3v...

• 100 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper niet meer op Ebay

Hallo, Ik heb afgelopen week een product gekocht.Maar nu klijkt naar 2dagen later dat de verkoper niet meer op Ebay zit.Hier over ook een melding gekregen. Ik heb nu het gevoel dat ik bedonderd ben door de verkoper.En dat ik waarschijnlijkk mij produ...

,Object 111229650970

Goede MiddagDit object is na overleg met de aanbieder voortijdig gecanseldOmwege daar de opdruk vaks is.Ik ben ook benioeuwd waarom ik € 2. 08 moet betalen.Ik heb geen Pay-pallVr.gr.Nasledano

• 102 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

2 bestellingen tegelijk bij dezelfde verkoper

Ik wil 2 verschillende artikelen bij een verkoper kopen, maar als ik de 1 e bestelling wil doen moet ik gelijk betalen dus ook de verzendkosten , dus bij het 2 e artikel moet ik weer apart verzendkosten betalen.hoe kan ik het nu tegelijk betalen?

• 6342 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos