Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Het lijkt mij handig om ook bij de biedingen de mogelijkheid te hebben om items te verwijderen.

Als er sprake is van overbieding en je niet meer bereid bent om verder te bieden, blijft het item toch in de lijst staan tot het moment van afslag. De biedingslijst wordt daardoor in mijn ogen onoverzichtelijker, zeker als je op veel items hebt ingez...

Horloge gekocht, maar defect ontvangen. teruggestuurd ik zou een nieuwe krijgen maar nooit gekregen

Hallo, 2 maanden geleden had ik een cam watch gekocht uit duitsland. Deze ontving ik maar hij deed het niet, met overleg met verkoper watch teruggestuurd. Hij zou me een neiuwe sturen maar heb na 1 maand nog steeds niks ontvangen. Ik heb veel met hem...

Paypal kosten

Ik heb een veiling gewonnen. Ik heb de verkoper (in Duitsland) gevraagd wat de verzendkosten zijn en een nieuwe totaal factuur opgevraagd om het item te kunnen betalen. Ik heb vrij snel een reactie retour ontvangen met de verzendkosten en het nieuwe ...

Opgelost! Goed en doordacht opgelicht, paypal trapt erin...

Ik heb 3 munten gekocht bij een verkoper uit Strijen (MCS). de 1ste x 1 munt en de 2de x 2 munten. Verkoper heeft de 1ste bestelling gecombineerd met 1 munt uit de 2de bestelling en de 2 munt (een aanzienlijk duurdere) niet bijgevoegd. Claim bij payp...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 353 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Overige artikelen van verkoper niet bereikbaar

Ik heb een artikel gekocht bij een verkoper in IndiaNu weet ik dat hij meer artikelen te koop heeft, maar als ik deze optie aan klikgeeft de zoekmachine steeds aan "0 artikelen gevonden"Het is me opgevallen dat dit bij meer verkopers uit Aziatische l...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 208 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Automatisch bieden

Een veiling loopt al een aantal dagen er er is al geboden.Ik ga ook bieden met een automatisch bod. Blijkt dat er iemand 5 dagen geleden al een hoger bod had uitgebracht, maar dat stond niet in de lijst.Ook had deze persoon nog niet geboden. Hoe kan ...

pakket naar ander adres verzonden

hallo ik heb een product gekocht maar niet ontvangen.ik heb meerdere keren contact opgenomen met de verkoper.gister kreeg ik een email dat het naar een ander adres is gestuurd, de verkoper verteld mij dat het adres waar naar ze het toe heeft gestuurd...