Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Betalen bankbetaling

Op 13 april heb ik 2dingen gekocht bij iemand uit engeland. IK heb gekozen voor betalen met bankbetalig. Inmiddels is het 20 april en er is nog steeds niks afgeschreven door paypal, heb diezelfde dag ook het juiste saldo op paypalrekening gezet. Wann...

Goed en doordacht opgelicht, paypal trapt erin...

ik wil wat kopen voor een behoorlijk bedrag betaal met paypal. om het onderdeel te maken duurt min 60 dagen geeft de verkoper aan . geld terug vorderen kan maar tot 45 dagen dacht ik . dus als de verkoper niet leverd ben ik het geld kwijt en het onde...

Waarom wordt er bij betaling gevraagd om creditkaartgegevens terwijl ik mijn rekening heb gekoppeld?

Hallo,Graag zou ik wat willen kopen via Ebay. Iedere keer, nadat ik ben ingelogd bij Paypal om de betaling te kunnen doen, wordt er gevraagd om de creditkaart gegevens. Die heb ik niet, daarom ook mijn rekeningnummer gekoppeld aan Paypal. Ik heb gehe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 157 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bieden

Als ik na zeg 2 dagen de hoogste bieder blijk te zijn ,wordt het item dan voor dat bedrag geleverd?

Hoe is ebay telefonisch te bereiken, ik ben bedrogen door eBay

Hoe is ebay telefonisch te bereiken, ik ben bedrogen door eBay in samenwerking met "lid / verkoper" Heb geld betaald, geen product ontvangen en krijg met geen enkele mogelijkheid contact met eBay of verkoper... Een grote naaizooi hier

• 228 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

2x Import duties betaald

Weet iemand wat je kan doen als je voor een item uit de US al de import vooruit heb betaald (via Pitney Bowes Inc) en dat PostNL/Douane dan ook nog doodleuk een 2e keer de import gaat belasten! Ik kan natuurlijk bezwaar maken bij PostNL maar zullen z...

Is het verplicht om aangetekend verzenden te doen als je iets koopt (of is dat een optie)

PAYPAL BETALINGEN ALLEEN AANGETEKENDE POST! is volgens VERKOPER regel van PayPal,kan mij dat niet voorstellen want stel ik koop een muntenset voor een bedrag van €17,50 ,in de winkel kostdeze set €22,00 ,dus als ik dan verplicht ben om een extra €10,...

• 290 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

artikel nog niet ontvangen

Hallo, ik heb in Duitsland iets gekocht en betaald van een particulier, maar na 1 week heb ik nog niets ontvangen, wat moet ik nu deon. Groet, Gerard

geannuleerd bod

het is mij de laatste tijd een paar keer overkomen dat verkopers een door mij gedaan bod annuleren omdat het object niet meer voorradig zou zijn?? hoe is dat nu mogelijk? ze bieden het te koop aan, mensen bieden erop en opeens is het niet meer voorra...

• 143 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos