Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

waar staan mijn aankopen?

Ik heb heel veel dingen besteld bij verschillende verkopers, nu gaan alle pakjes binnenkomen en wil ik feedback geven.Echter kan verkopers niet terugvinden in mijn lijsten, niet in de aankoopgeschiedenis, gewoon helemaal nergens.Waar zijn mijn aankop...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 357 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

prijs veranderd bij betalen

hallo, Wat kan ik doen?? maar vooral hoe komt het?? Bij een leverancier staat een prijs bij een artikel €1.79maar bij afrekenen moet ik in ene €2.39 betalen...hoe komt dit?? en mag dat zomaar? Omdat ik best wek veel artikelen had gekocht en haast had...

• 721 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

artikel ineens verdwenen waarop ik geboden heb

Ik had een bod gedaan op een artikel in Duitsland.ik was steeds de hoogst biedende en het is geen direct kopen artikel en er was ook geen minimum prijs aan verbonden.20 uu voor afloop zie ik ineens dat de aanbieder het artikel verwijderd heeft zonder...

• 127 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wanneer ik meerdere producten wil bestellen bij 1 verkoper, hoe combineer je deze (ivm shipping)?

Wanneer ik meerdere producten wil bestellen bij 1 verkoper, hoe kan ik na het kopen van 1 product weer terug gaan om de andere producten aan te kopen? Ik moet elke keer inloggen op paypal en de producten betalen. Dit terwijl ik een betaalvoorstel wil...

• 138 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

ik heb een mail van ebay,

ik heb een mail ontvangen van ebay??? klopt het dat het verstandig is om je wachtwoord te veranderen , ??? ik hoor het wel.

• 617 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Aankoop kan niet worden verwerkt

Hallo, Ik heb een aankoop gedaan, nu wil ik deze gaan betalen via paypal.Hij geeft aan dat de betaling niet kan worden verwerkt als ik inlog.Mijn paypal account heeft al een tegoed wat ruim boven het aankoop bedrag is.De rekening is nog niet bevestig...

• 243 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoper opent een geschil...

Op 30 april j.l. heb ik een object gekocht en betaald en rustig gaan afwachten tot het zou binnenkomen ( komt uit China).Dan krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is en of ik wil doorgeven waar het te retourneren bedrag gestort kan worden, stuu...

• 172 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wanneer negatieve feedback

Heb een paar plaatfouten (postzegels) besteld alhier en betaald. De postzegels zijn geleverd op eentje na, die zat er niet in. Ik hierop nu een week geleden een berichtje gestuurd naar de verkopende partij hoe dit op te lossen? Of dat de postzegel to...

• 352 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Verkeerd adres

hallo allemaal,Ik heb vandaag iets gekocht op ebay, maar ik had per ongeluk een verkeerd adres opgegeven (eentje die niet bestaat). ik heb de ebayer meteen een email gestuurd dat het een fout was en het goede adres doorgegeven. De ebayer woont in Dui...

Hoe neem ik contact op met Customer support ? Ik heb een mail met het verzoek contact op te nemen..

Hoe neem ik contact op met Customer support ? Ik heb een mail met het verzoek contact op te nemen Customer Support. Betreft een annulering tot aankoop.Aankkop prijs is 15 dollar met de melding Free Priority Shipping. Als je gaat afrekenen blijkt er o...

• 262 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

site van Antikloge in Duitsland is niet beschikbaar

Ik kan niet kopen op de site van antikloge in Duitsland er komen maar vier of vijf artikelen te voorschrijn en daar kan je ook niet op bieden.Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

• 195 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos