annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzendkosten niet in begrepen, betaling "on hold"

Goeiedag allemaal,

ik heb via ebay wat gekocht, maar de betaling gaat niet door, omdat de verkoper geen verzendkosten erbij heeft vermeld, dus de betaling afronden lukt niet. Heb email gestuurd naar de verkoper, die zegt dat de prijs is inclusief verzendkosten, waar ik mee akkoord ga, ik kan dus ook via paypal geld overmaken, maar hoe zit het met mijn betaling verplichting op ebay? straks maak ik geld over via paypal en ondertussen stuurt ebay my betalingsherrinering (wat ik verplicht bent om te betalen).

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

ik heb al veel artikelen inclusief verzendkosten gekocht. Als je het artikel koopt en met PayPal betaald, wordt het m.i. gewoon door de verkoper verstuurd. 

Zo te zien ben je nieuw op Ebay; is je PayPal account wel in orde? Bankrekening en/of creditcard toegevoegd?

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik heb eerder wel via paypal produkten aangeschaft ook op ebay.

dit is de melding wanneer ik op "nu betalen" klikt:

Een of meer van de onderstaande objecten kunnen niet worden aangeschaft omdat de verkoper geen verzendkosten naar de geselecteerde locatie heeft opgegeven.

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Je hebt iets gekocht waar de verkoper nog geen verzendkosten voor heeft bepaald. Dat kan zijn omdat die dat vergeten is maar waarschijnlijker omdat die niet naar NL verzend. Stuur de verkoper via eBay een email, stel deze vraag aan de verkoper.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Hier nog een antwoord want ik lees meestal de vraag niet, net als eBay.

De verkoper moet expliciet de verzendkosten op nul (free shipping) zetten anders blijft PayPal mekkeren.

Je kan ook rechtstreeks een bedrag via PayPal overmaken, je hebt dan wel het juiste emailadres nodig.

Kies dan niet voor service (diensten) maar voor goods (goederen) anders kan je geen chargeback meer doen.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord