Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Pakje niet binnen en verkoper geschorst

Ik heb 24 januarie een horloge besteld,2 weken later heb ik een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn pakje is en dat ik het graag binnen zou willen hebben voor valentijn.De verkoper zei tegen mij dat ik nog even geduld moest hebben.een paar dagen ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 265 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen in Engeland

Ik wil wat kopen in Engeland maar kan niet bieden vanuit Nederland.Contact gehad met de verkoper in Engeland en die wil het wel veranderen zodat ik kan bieden maar hij/zij weet niet hoe dat moet.Iemand een suggestieGr.Jaap

China aankopen

Beste mensen, Ik vroeg me eens af. Ik heb zo vaak van die kleine dingen besteld, en de laatste paar maanden valt het me op dat de pakketjes niet meer bij mij aankomen, als ik ze uit china bestel. meestal komen ze net precies voor of na een maand. Ze ...

pakje uit china hoge douane kosten??

hoiik heb iets van ongeveer 9,- gekocht vanuit chinahet weegt ongeveer 100 gram, verzenden was gratiswie kan mij vertellen of de waarde van het pakje opweegt tegen de hoge douane kostenkan ik me op voorbereiden als de postbode aan de deur komt

• 1469 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Aanbieding is verdwenen na betaling.

Ik heb een Sennheiser MM400 gekocht bij een Australische aanbieder, maar na de betaling is de aanbieding verdwenen van Ebay, het account is er nog wel. Wat is het slimst, eerst contact opnemen met de aanbieder of gewoon een geschil openen via paypal?

• 89 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopersbescherming zonder gebruik van Paypal

Ik heb gisteren een designer tas gekocht op Ebay.de. De verkoper wil graag het aankoopbedrag via overschrijving ontvangen ipv PayPal vanwege de hoge PayPal kosten.Allen zonder een betaling via PayPal heb ik een beperkte kopersbescherming. Toch?In haa...

• 180 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kapot horloge gekocht! Geld terug?

Hoi, Na een aantal keren gemaild te hebben naar ebay zelf en geen reactie gekregen te hebben probeer ik hem maar zo. Ik heb een tijd geleden 2 horloges gekocht van een internationale verkoper op eBay. Nu is 1 van deze 2 horloges kapot. Ik heb dan ook...

Object betaald en verkopers account opgeheven

IK heb onlangs bij een duitse powerseller 2 items gekocht. Contact met deze verkoper verliep al moeizaam, desalniettemin toch het geld dmv een overboeking overgemaakt. Nu krijg ik vanochtend diverse berichten dat de aanbiedingen zijn verwijderd. Ik z...

• 201 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Pakje uit Oostenrijk

Hallo, ik heb afgelopen zondag een paar t-shirts besteld en betaalt bij een oostenrijkse verkoopster ,en zij heb het pakketje verzonden op maandag ,ik heb gevraagd om een Trackingnummer maar die kon ze niet geven aan mij ,omdat volgens haar de verzen...

• 3374 Weergaven
  • 16 replies
  • 0 kudos

Contact verkoper niet mogelijk

De laatste tijd is Ebay onpersoonlijk. Voorheen stelde ik een verkoper uit bv. Amerika, die alleen naar Amerika wil verzenden, of deze desnoods ook naar Nederland wilt verzenden. Je klikte tot een paar maanden terug op de link "Een vraag stellen". Nu...

• 138 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Initatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn. Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet koo...

• 246 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Imitatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn. Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet koo...

• 195 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos