Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Kapot horloge gekocht! Geld terug?

Hoi, Na een aantal keren gemaild te hebben naar ebay zelf en geen reactie gekregen te hebben probeer ik hem maar zo. Ik heb een tijd geleden 2 horloges gekocht van een internationale verkoper op eBay. Nu is 1 van deze 2 horloges kapot. Ik heb dan ook...

Object betaald en verkopers account opgeheven

IK heb onlangs bij een duitse powerseller 2 items gekocht. Contact met deze verkoper verliep al moeizaam, desalniettemin toch het geld dmv een overboeking overgemaakt. Nu krijg ik vanochtend diverse berichten dat de aanbiedingen zijn verwijderd. Ik z...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 171 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Pakje uit Oostenrijk

Hallo, ik heb afgelopen zondag een paar t-shirts besteld en betaalt bij een oostenrijkse verkoopster ,en zij heb het pakketje verzonden op maandag ,ik heb gevraagd om een Trackingnummer maar die kon ze niet geven aan mij ,omdat volgens haar de verzen...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3075 Weergaven
  • 16 replies
  • 0 kudos

Contact verkoper niet mogelijk

De laatste tijd is Ebay onpersoonlijk. Voorheen stelde ik een verkoper uit bv. Amerika, die alleen naar Amerika wil verzenden, of deze desnoods ook naar Nederland wilt verzenden. Je klikte tot een paar maanden terug op de link "Een vraag stellen". Nu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 123 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Initatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn. Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet koo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 216 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Imitatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn. Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet koo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 158 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Imitatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn.:O Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 140 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Youre*Teamsports winkel Duitsland

Hallo ik heb een vraag iemand soms ervaringen met deze webwinkel ?ik heb op afgelopen dinsdag bij deze webwinkel 2 joggingbroeken gekocht totaal 90 euro ,maar deze verkoper wil mijn broeken niet opsturen .erg vreemd andere klanten ook uit Nederland h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 163 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Te hoge shipment costs

Kan iemand mij advies geven?Ik heb een transformer gekocht voor $6 uit Iowa (USA).Er stonden geen shipment costs bij en als de veiling is afgelopen krijg ik opeens 32$ shipment costs. Gebruiker wil enkel first class UPS sturen. Er staat in zijn adver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 201 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Directe invoice van ebay

Ik heb contact met een verkoper die via marktplaats iets heeft aangeboden. Blijkt later dat deze meneer in hongarije zit. Een transactie wil hij via ebay regelen waarbij hij zegt dat ik het geld moet overmaken op een ebay rekening. Op het moment dat ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Verkoper verdwijnt!

Hoi, Het zal wel een bekend iets zijn. Heb iets gekocht van een Thaise verkoper, die nu ineens van ebay verdewen is. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb het met paypal betaald. Heb dit eerder meegemaakt, kreeg toen evengoed mijn spullen. Maar mocht ik no...

Auteurs met de meeste kudos