annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopersbescherming zonder gebruik van Paypal

Ik heb gisteren een designer tas gekocht op Ebay.de. De verkoper wil graag het aankoopbedrag via overschrijving ontvangen ipv PayPal vanwege de hoge PayPal kosten.
Allen zonder een betaling via PayPal heb ik een beperkte kopersbescherming. Toch?

In haar advertentie geeft ze 3x aan dat het om een originele designer tas (Balenciaga) gaat. Maar ik weet dat er veel imitaties van deze tas gemaakt zijn. De foto's zien er goed uit, maar ze wil ook geen andere foto's meer maken en haar engels is slecht. Net als mijn duits... Dus de communicatie is niet optimaal.

Ze heeft een feedback van 98% op 164 items. Ik vertrouw haar wel, maar ik wil eigenlijk weten hoe ver de kopersbescherming gaat als blijkt dat de tas toch niet echt is en ik geen PayPal heb gebruikt voor de transactie.
Sta ik dan toch in mijn recht vanwege het feit dat ze 3x in haar advertentie vermeld dat het gaat om een 100% echte Balenciaga tas?

Bedankt voor jullie advies!

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Kopersbescherming zonder gebruik van Paypal

Zonder PayPal heb je alleen recht op het aanrecht.

Gebruik PayPal ook alleen in combinatie met een creditcard, dan heb je te allen tijde de mogelijkheid je geld weer terug te halen.

Maar de keus is aan u en zoals gezegd, alleen PayPal met creditcard.

Anders hebt u net zoveel bescherming als een verkoper, geen dus.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord