annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket uit Amerika zoek

Ik heb een pop gekocht uit Amerika. Deze is verzonden met USPS op 18 januari. Deze is netjes aangekomen in Nederland op 25 januari. Het pakket is overgenomen door TPG-post. Deze is gescand op 25 en 26 januari. Sinds 27 januari is het pakket echter zoek geraakt. Heb via 0900-0570 contact gehad met een TPG-medewerker. Zodoende ben ik ook aan het TPG-pakketnummer (te volgen via www.tracktrace.nl )gekomen. Je geeft dan het pakketnummer op van USPS. Nu is het 17 februari en er is niets meer gevonden. Ik hoorde van mijn pakketbezorger van de TPG dat er op 26 of 27 januari meerdere pakketten zoek zijn geraakt.

Als andere Ebayers ook pakketjes kwijt zijn die uit Amerika zijn verzonden. Dan bel je 0900-0570. Je krijgt dan netjes persoonlijk contact.

Ik hoop niet dat veel Ebayers de klos zijn door de fout van 26 of 27 januari. 

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Pakket uit Amerika zoek

Correctie op bericht. Ik heb de uitdraai van TPG-Post opgevraagd. Wat blijkt. Hun hebben het pakket NIET ontvangen. Het is van USPS voorgemeld. Op dat moment krijgt het pakket al wel een pakketnummer van TPG-post. Ze hebben het dan nog NIET.

Dus: Het is op 25 januari voorgemeld bij de TPG-post. Het scannen van 25 en 26 januari wordt gedaan door USPS. De TPG-Post krijgt die registratie al mee omdat het USPS-nummer en TPG-postnummer al aan elkaar gekoppeld zijn. Op 26 januari is het op Schiphol aangekomen. Ook op dat moment is het nog in beheer van USPS. Op 27 januari komt de melding van TPG-Post dat het voorgemelde pakket niet bij hun is aangekomen. Tot nu (19 feb.) heeft de TPG-Post het pakket NOOIT gehad.

De melding van 26 of 27 januari meerdere pakketten bij de TPG-Post zoek geraakt zijn is niet het geval. Ze zijn namelijk NOOIT bij hun geweest.

Het is in ieder geval een heel uitzoekwerk als een pakket zoek is geraakt.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord