Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

hoogste bod maar niet gekregen

Hallo Ik 2x op een badmeubel in ebay-duitsland geboden en het hoogste bod gedaan niet gekregen omdat er een beperking op zit de verkoper verkoopt wereld wijd ik snap het niet

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Persoon een bericht sturen

Beste mensen, Ik ben geïnteresseerd in een product dat een Amerikaanse verkoper heeft aangeboden op Ebay.com. Nu wil ik er nog wat meer over te weten komen en probeer ik op stel een vraag te klikken maar er staat vervolgens dat de koper dat niet wil ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 305 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Wat nu ?

Hallo allemaal, Hallo allemaal, Van de week een object gekocht en betaald via paypal. Via Duitsland naar Nederland verzonden via DHL. Nu blijkt uit het trace nummer, dat gisteren het pakketje is teruggestuurd naar de verzender wegens het niet kloppen...

Wel of niet claim

Hallo beste mensen, Alle eerst petje af voor de mensen die alle vragen beantwoorden/advies geven:-) Nou mijn probleem. Ik heb op 23-03 een setje dozenboor gekocht: Helaas heeft de verkoper verkeerde setje opgestuurd. Dus gelijk contact opgenomen met ...

Invoerrechten oldtimer motor >plotseling 19%!

In november heb ik in de Usa een oldtimer motorfiets gekocht, deze motor was van bouwjaar 1938 dus viel onder het tarief van GEEN invoerrechten en 6% BTW. Door omstandigheden in amerika (slecht weer) kon de motor pas eidn december verscheept worden e...

wachtend op reactie van verkoper

Hallo, ik wacht momenteel op een reactie van een verkoper uit duitsland,die een 100% beoordeelde feedback heeft,opzich geeft dit al meer vertrouwen.Heb het object gewonnen op 27 februari.Goed contact en de verkoper heeft bevestigd de betaling via ove...

Pakket uit Amerika zoek

Ik heb een pop gekocht uit Amerika. Deze is verzonden met USPS op 18 januari. Deze is netjes aangekomen in Nederland op 25 januari. Het pakket is overgenomen door TPG-post. Deze is gescand op 25 en 26 januari. Sinds 27 januari is het pakket echter zo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 297 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Pakje niet binnen en verkoper geschorst

Ik heb 24 januarie een horloge besteld,2 weken later heb ik een mailtje gestuurd met de vraag waar mijn pakje is en dat ik het graag binnen zou willen hebben voor valentijn.De verkoper zei tegen mij dat ik nog even geduld moest hebben.een paar dagen ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 256 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopen in Engeland

Ik wil wat kopen in Engeland maar kan niet bieden vanuit Nederland.Contact gehad met de verkoper in Engeland en die wil het wel veranderen zodat ik kan bieden maar hij/zij weet niet hoe dat moet.Iemand een suggestieGr.Jaap

China aankopen

Beste mensen, Ik vroeg me eens af. Ik heb zo vaak van die kleine dingen besteld, en de laatste paar maanden valt het me op dat de pakketjes niet meer bij mij aankomen, als ik ze uit china bestel. meestal komen ze net precies voor of na een maand. Ze ...

pakje uit china hoge douane kosten??

hoiik heb iets van ongeveer 9,- gekocht vanuit chinahet weegt ongeveer 100 gram, verzenden was gratiswie kan mij vertellen of de waarde van het pakje opweegt tegen de hoge douane kostenkan ik me op voorbereiden als de postbode aan de deur komt

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1451 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Aanbieding is verdwenen na betaling.

Ik heb een Sennheiser MM400 gekocht bij een Australische aanbieder, maar na de betaling is de aanbieding verdwenen van Ebay, het account is er nog wel. Wat is het slimst, eerst contact opnemen met de aanbieder of gewoon een geschil openen via paypal?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 79 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopersbescherming zonder gebruik van Paypal

Ik heb gisteren een designer tas gekocht op Ebay.de. De verkoper wil graag het aankoopbedrag via overschrijving ontvangen ipv PayPal vanwege de hoge PayPal kosten.Allen zonder een betaling via PayPal heb ik een beperkte kopersbescherming. Toch?In haa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 168 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos