Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Imitatie tag heuer gekocht

Ik heb in deutsland een tag heuer horloge gekocht waarvan de verkoper aangaf een orginele tag heuer te zijn echter bij navraag en controle op het net blijkt deze een imitatie te zijn.:O Heb nog niets betaald en heb aangeven dat ik deze horloge niet k...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Youre*Teamsports winkel Duitsland

Hallo ik heb een vraag iemand soms ervaringen met deze webwinkel ?ik heb op afgelopen dinsdag bij deze webwinkel 2 joggingbroeken gekocht totaal 90 euro ,maar deze verkoper wil mijn broeken niet opsturen .erg vreemd andere klanten ook uit Nederland h...

• 214 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Te hoge shipment costs

Kan iemand mij advies geven?Ik heb een transformer gekocht voor $6 uit Iowa (USA).Er stonden geen shipment costs bij en als de veiling is afgelopen krijg ik opeens 32$ shipment costs. Gebruiker wil enkel first class UPS sturen. Er staat in zijn adver...

• 397 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Directe invoice van ebay

Ik heb contact met een verkoper die via marktplaats iets heeft aangeboden. Blijkt later dat deze meneer in hongarije zit. Een transactie wil hij via ebay regelen waarbij hij zegt dat ik het geld moet overmaken op een ebay rekening. Op het moment dat ...

• 439 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Verkoper verdwijnt!

Hoi, Het zal wel een bekend iets zijn. Heb iets gekocht van een Thaise verkoper, die nu ineens van ebay verdewen is. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb het met paypal betaald. Heb dit eerder meegemaakt, kreeg toen evengoed mijn spullen. Maar mocht ik no...

PayPal zonder creditcard

Hallo, misschien kan iemand me verder helpen want ik heb er inmiddels al de k*tse van. Nu heb ik Paypal aangeschaft, juist omdat ik geen creditcard heb dus heb ik het aan mijn bankrekning gekoppeld. Maar nu moet ik voor internationale aankopen (in mi...

• 2345 Weergaven
  • 3 replies
  • 2 kudos