annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Te hoge shipment costs

san_raal1
Community-lid

Kan iemand mij advies geven?Ik heb een transformer gekocht voor $6 uit Iowa (USA).Er stonden geen shipment costs bij en als de veiling is afgelopen krijg ik opeens 32$ shipment costs. Gebruiker wil enkel first class UPS sturen. Er staat in zijn advertentie: 'shipping per first class ups' maar er staat niet bij dat het -enkel- dat is. Gebruiker claimt van wel.Ik heb maar gezegd dat ik die $6 wel wil betalen; dan mag hij de transformer houden en opnieuw verkopen. Hij heeft me geen enkel respons gegeven, enkel een betaal reminder van 38$.Ik heb daarna via google zijn adres opgezocht en ik heb mn shipping address maar gewijzigd in de zijne en gevraagd om shipment costs te recalculaten. Als koper heb ik toch volledige vrijheid in waar ik het pakketje bezorgd wil hebben? Hij moet de shipment costs betalen. Maar hij geeft hier geen reply op. Ik blijf die $38 houden. Ik denk dat hij de costs moet recalculaten. Waar kan ik ebay contacteren of wat dan ook doen om hier een issue van te maken? Ik vind het een erg vervelende verkoper.Groeten,Chris

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Te hoge shipment costs

Je kan je adres pas wijzigen zodra je de betaling aan het doen bent.
Vraag de verkoper de transactie te annuleren en anders word er vanzelf wel een geschil geopend voor onbetaald object.

En je hebt niet de vrijheid items naar elk willekeurig adres te laten verzenden, verkopers zijn alleen verplicht te verzenden naar het geverifieerde adres die opgegeven is bij paypal een niet geverifieerd adres en postbussen mogen genegeerd worden.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 1 van 6
laatste antwoord

Te hoge shipment costs

stephanthecollector
Community-lid

Dat had u voorafgaande uw bod moeten doen, de aanbieding is nu beeindigd en de verkoper heeft alleen uw door uzelf opgegeven verzendadres.
Het komt er volgens mij in principe op neer dat u onder de koop uit wilt, u kunt daarvoor bij de verkoper een verzoek indienen dan is het aan hem of haar, om daar akkoord mee te gaan.
Het is dus niet zo dat de koper opeens na de veiling dingen kan veranderen om de simpele reden dat de verzendkosten  te hoog zijn.

Dat de verkoper zoals u het zegt, het MOET herberekenen is dus niet waar!
Uiteraad kan het in overleg maar het is een misvatting dat de verkoper dit verplicht is, u als koper bent de enig verantwoordelijke voor het verzendadres die u zelf heeft opgegeven bij Ebay.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Te hoge shipment costs

san_raal1
Community-lid

Ok ik heb begrepen dat het USPS verplicht is. Daar kom ik niet onderuit. Maar jullie geven geen antwoord op het volgende:

Het pakketje is nog niet verzonden. Ik heb een paar dagen geleden gevraagd aan hem de shipment costs te calculaten.

Ik mag toch nu nog steeds zeggen van stuur maar naar een ander adres en hij moet het recalculaten? Het pakketje is niet verzonden nog dus maakt dat uit??


Chris

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Te hoge shipment costs

stephanthecollector
Community-lid

Dit staat er in de beschrijving:

All international shipments are shipped USPS Express, as these rates vary ask for a shipping quote BEFORE bidding.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Te hoge shipment costs

stephanthecollector
Community-lid

De verkoper bepaalt zelf op welke manier hij het wil verzenden, door te bieden op het item bent u akkoord gegaan met de verzendkosten, dit alles had u kunnen voorkomen door voor het bieden contact op te nemen met de verkoper.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord