annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact verkoper niet mogelijk

De laatste tijd is Ebay onpersoonlijk. Voorheen stelde ik een verkoper uit bv. Amerika, die alleen naar Amerika wil verzenden, of deze desnoods ook naar Nederland wilt verzenden. Je klikte tot een paar maanden terug op de link "Een vraag stellen". Nu zie je daarna "Selecteer een onderwerp". Dan klik je op "Verzending". Je zie dan antwoorden. Onderaan zie je dan "Hebben we je vraag beantwoord?" Ik klik dan op nee of ik contact met dee verkoper wil. Dan staat er staalhard het antwoord dat de verkoper je vraag niet kan beantwoorden. Je moet dan wel een venster komen dat je de verkoper een vraag kasn stellen. Dit is zo een onpersoonlijke bedoening.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Je kunt nog steeds contact opnemen hoor. De link staat nu inderdaad op een andere plek ( links onder) maar als je vervolgens aangeeft dat je vraag niet is beantwoord dan kun je de verkoper alsnog een vraag stellen. Tenzij de verkoper heeft aangegeven geen vragen te willen ontvangen. Je hebt dus toevallig net iemand getroffen die dat niet wil.
Bericht 1 van 3
laatste antwoord

Dit is gedaan om de PayPal winst te maximaliseren.

Alle contact buiten eBay om wordt zo moeilijk mogelijk gemaakt. Vervolgens mag u de eBay transactie met PayPal gaan betalen. Gelukkig heb ik nog een heel bestand met echte email adressen om contact op te kunnen nemen.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord