annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Youre*Teamsports winkel Duitsland

Hallo ik heb een vraag
iemand soms ervaringen met deze webwinkel ?
ik heb op afgelopen dinsdag bij deze webwinkel 2 joggingbroeken gekocht totaal 90 euro ,maar deze verkoper wil mijn broeken niet opsturen .erg vreemd andere klanten ook uit Nederland heeft hij de volgende dag na betaling al de items verzonden.er is nog niks opgestuurd ,wat moet ik nou doen ? er word niet gereageert op email .ben bang dat ik naar mijn broeken kan fluiten .dit is toch niet normaal .ik heb onmiddelijk betaalt met paypal .ik heb de bewijzen 2 paypalfacturen van mijn betalingen bij deze webshop .voel me zwaar opgelicht door die lui

Bericht 5 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Je hebt die broek om 19.30 gekocht op 7 december, niet elke verkoper zit 24/7 achter de PC, waarschijnlijk heeft de verkoper het de volgende dag gezien en de broek verpakt dan kan het zijn dat hij het die dag nog verstuurd maar kan ook de volgende dag zijn.

meteen gaan roepen dat je opgelicht bent getuigd van zeer weinig geduld en dan druk ik me nog zachtjes uit

Bericht 1 van 5
laatste antwoord

Door klanten zoals jij krijgen nederlanders op ebay een slechte naam, je krijgt niet altijd een bevestigingsmailtje als iets is verzonden! ook vinken verkopers het niet altijd aan als verzonden! je koopt iets op dinsdag en wilt het woensdag binnen hebben? ook is een verkoper niet verplicht items binnen een dag te posten en daarbij kunnen er andere omstandigheden zijn waardoor iemand niet meteen verzend!!! dus het kan best zijn dat het al wel gepost is maar gewoonweg niet aangevinkt, maar ja lekker ongeduldig zijn en dreigen met negatief gaat zeker niet helpen

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

hij had beloofd om het vandaag op te sturen maar ik heb geen bevestigingsemail gekregen, op mijn ebay zijn de vinkjes grijs weergegeven wat wil zeggen dat er niks op is gestuurd ,trouwens de verkoper moet uit zijn eigen mijn goederen opsturen ,hoef ik toch niet te vragen ? ,het is al 1 dag te laat ,ik las dat deze verkoper binnen een dag de zendingen op de post doet.bij mij dus mooi niet .ik snap het even niet meer, betaal je op tijd is weer niet goed .als deze verkoper niks wil opsturen ga ik gewoon negatief geven ik heb helaas geen andere keus

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Heb je bericht gehad dat hij niet wil versturen?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord