annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kapot horloge gekocht! Geld terug?

bobbyfrancobrand
Community-lid

Hoi,


 



Na een aantal keren gemaild te hebben naar ebay zelf en geen reactie gekregen te hebben probeer ik hem maar zo.


Ik heb een tijd geleden 2 horloges gekocht van een internationale verkoper op eBay. Nu is 1 van deze 2 horloges kapot. Ik heb dan ook direct contact opgenomen met de verkoper. Hij gaat akkoord met een terugverzending. Alleen nu is het probleem dat ik vind dat hij mij te weinig terug wil betalen. Hij betaal namelijk alleen de prijs van het horloge en de verzendkosten van hem naar mij terug. De verzendkosten van mij naar hem(terug verzending) wil hij niet betalen, ook heb ik op zijn aanraden het horloge even laten onderzoeken door een juwelier. Deze kosten heb ik dan ook betaald en bedragen 10 euro. De juwelier zei dat als ik hem wou laten repareren het 60 euro ging kosten, maar dit wil de verkoper niet betalen. Ik vind nu dat hij mij de kosten van het horloge zelf, de heen verzending, de terug verzending en de 10 euro aan reparatie kosten moet betalen.


 



Graag wil ik weten hoe jullie hier over denken!



Alvast bedankt,



Groeten Bobby Brand

Bericht 12 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

Kapot horloge gekocht! Geld terug?

kopersbescherming
Community-lid

U vraagt teveel, als u een claim bij PayPal indient krijgt u maximaal terug wat u zelf met PayPal hebt betaald.


Bericht 11 van 12
laatste antwoord