annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object betaald en verkopers account opgeheven

bvdmark
Community-lid

IK heb onlangs bij een duitse powerseller 2 items gekocht. Contact met deze verkoper verliep al moeizaam, desalniettemin toch het geld dmv een overboeking overgemaakt. Nu krijg ik vanochtend diverse berichten dat de aanbiedingen zijn verwijderd.



Ik zie nu ook ineens dat de verkoper de afgelopen dagen diverse keren negatieve feedback heeft gekregen waar dat tot een aantal dagen geleden niet het geval was en deze persoon op mij als zeer betrouwbaar overkwam.



Ik heb Ebay customer support al een bericht gestuurd en contact met m'n bank opgenomen of de overschrijving teruggedraaid kon worden (wat helaas niet het geval was).



Is er iets anders wat ik nog kan doen en is de kans groot dat ik naar m'n geld/aankopen kan fluiten?

Bericht 4 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Object betaald en verkopers account opgeheven

Wanneer jezelf een opdracht geeft aan de bank is dat nooit te storneren. In feite gaat U opgelicht worden lijkt me of bent dat al.
Er is een site op internet dat heet Opgelicht op het internet. Hier is ook een afdeling buitenland.

Je doet het niet zo snel, maar bij grote bedragen is het de moeite waard om die site te raadplegen. Ik zou adviseren, registreer, geef alle mogelijke gegevens door en bij een bedrag vanaf rond de 40 euro zou ik stellig overwegen aangifte bij de Politie te doen. Wel eerst een afspraak maken en er even de tijd voor uittrekken. Vaak wordt naar emailcontact gevraagd, dus uitprinten. Marktplaats heeft gezien de vele oplichtingen een eigen politietank daar zitten. Helaas bent U niet de enige en vele aangiften betekent betere pakkans. Ook kan Opgelichtopinternet nog wel eens behoorlijk wat druk uitoefenen, dus succes er mee.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord

Object betaald en verkopers account opgeheven

peggy.d
Community-lid

paypal is dus ook geen zekerheid ik ben opgelicht en krijg mijn geld ook niet terug

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Object betaald en verkopers account opgeheven

kopersbescherming
Community-lid

U kunt veel positieve energie uitstralen en goede hoop hebben. Verder is het afwachten.



Gebruikt u een volgende keer uitsluitend PayPal via een creditcard, alleen dan geniet u kopersbescherming.


Bericht 3 van 4
laatste antwoord