annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

Hallo, ik heb afgelopen zondag een paar t-shirts besteld en betaalt bij een oostenrijkse verkoopster ,en zij heb het pakketje verzonden op maandag ,ik heb gevraagd om een Trackingnummer maar die kon ze niet geven aan mij ,omdat volgens haar de verzendkosten van mijn pakje 5,00 euro waren ,alleen bij hogere bedragen kan dat vanaf 14,00 euro,
zegd de verkoopster .Zij heb het pakje verzonden met Austria Post.Is er geen manier om er achter te komen waar het nu is ? ,klinkt mischien raar maar het is voor een kado voor kerstmis ,ik weet dan niet als het met kerstmis nog aankomt ,ook vanwege het slechte weer in Nederland en Zuid-Duitsland .Het is de eerste keer dat ik iets bestelt heb vanuit Oostenrijk .Ik weet niet hoelang het ongeveer duurt een pakje vanuit Oostenrijk naar Nederland .iemand soms ervaringen met pakketpost uit oostenrijk ?.het is verzonden met de normale Oostenrijkse post .niet met dhl of dpd.


Bericht 17 van 17
laatste antwoord
16 ANTWOORDEN 16

Pakje uit Oostenrijk

abeldoorn
Community-lid

verkeerd door de verkoper overgenomen of verkeerd door de koper aangegeven. Je zult niet de eerste koper zijn die 'over het hoofd ziet' dat je bij ebay je adres 3x moet opgeven en dat als je een ,  plaatst tussen je straatnaam en je huisnummer de verkoper ineens je huisnummer niet meer te zien krijgt.

Bericht 1 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

kopersbescherming
Community-lid

Waarvoor dank.

Bericht 2 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

Heb ze vandaag binnengekregen, er was iets mis met het adres stond er niet goed opgeschreven, maar goed kan gebeuren ,ben er wel blij mee ondanks het slechte weer dat de post toch nog is gekomen .

Bericht 3 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

stephanthecollector
Community-lid

Die T'Shirts zijn volgens mij gewoon brievenbus post vandaar ook de lage verzendkosten, met alle stakingen van de afgelopen tijd heeft de brievenbus post veel vertraging opgelopen en daarbij speelt het weer ook niet echt mee, maar ja geduld is een schone zaak!

Bericht 4 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

hey hoor is, het komt uit Oostenrijk hoor, die verkoper ging maar tot 5,00 euro .ik koop wel iets in de winkel dit duurt veel te lang

Bericht 5 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

Of je betaald de volgende keer 4 maal hogere verzendkosten voor een koerier, dan heb je het wel snel...

Ik koop via internet de kerst cadeaus minimaal een maand van te voren, en de rest haal ik wel in de winkels, vanaf december is er altijd wel iets mis met de post zowel binnen als buitenland.

Er verdwijnt ook altijd veel met de post in deze periode.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 6 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

abeldoorn
Community-lid

als je niet van de tnt (of van derden) afhankelijk wilt zijn moet je het zelf gaan halen. En dan merk je ineens dat het sneeuwt, er files staan, etc. Maar van de post/verkoper verwacht je wel dat die het het liefst de volgende dag bij je heeft bezorgd.Geef je je vriend een leuk ingepakte waardebon voor het kado.

Bericht 7 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

Het is een kerstcadeau voor de kerst ,maar gezien het weer denk ik dat het wel een tijdje zal duren.



Ik kan het ook niet traceren ,waar het pakje op dit moment is,het heeft geen trackingnummer helaas ,ben bang dat ik mijn vriend moet teleurstellen dat hij het niet op tijd ontvangt jammer dat je altijd afhankelijk moet van van de TNT post dan staken ze, en dan weer Het Weer wat niet wil meewerken.Erg frusterend .

Bericht 8 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

abeldoorn
Community-lid

alsof een verkoopster in oostenrijk dat weet. Ik als verkoper heb ook geen idee hoe lang iets efr over doet. De ene keer is dat bijv. binnen nl 1 dag de andere keer bijna een week. De ene keer naar de usa is het er binnen 3 dagen de andere keer pas na een maand, maar daar kan ik als verkoper niks aan doen en geen invloed op uit oefenen. Jouw verkoper kan nog zo veel zeggen, nadat ze het gepost heeft, heeft ze er geen invloed meer op, en kan ze alleen nog maar uit 'ervaring' putten, maarja, resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Een stakingkje, sneeuwbuitje etc en het wordt al vertraagd.

Bericht 9 van 17
laatste antwoord

Pakje uit Oostenrijk

micheljeki
Community-lid

de verkoopster is er anders zeker van dat ik het voor de kerst al binnen heb ,maar ik betwijfel het zeker gezien het weer wat niet meewerkt .

Bericht 10 van 17
laatste antwoord