annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

Ik probeer via Hulp op de pagina "email ons" van eBay te komen maar krijg alleen maar "deze pagina reageert niet en is waarschijnlijk verplaatst". Hoe kan ik nu contact opnemen met eBay?




Ik heb weer zo'n fijne Franse verkoper die zegt dat ze PayPal accepteerd. Dan betaal je met PayPal en accepteerd (claimed) ze de betaling niet (heb al naar 2 verschillende emailadressen van dr proberen te betalen aan de hand van de eBay factuur) maar natuurlijk wordt de betaling niet geaccepteerd. Inmiddels heb ik een onbetaalde claim aan mn broek. En de enige andere optie is per cheque. Nou zou niet weten waar die moet vinden in NL. Bij de bank is het alleen voor zakelijke klanten en dat ben ik niet. Overschrijving wil ze blijkbaar niet want ik krijg geen gegevens. Moet ik nu mijn aantekening maar gewoon accepteren. Ben eigenlijk beetje zat om zoveel moeite te doen om proberen te betalen...en nauwelijks response van de verkoper (en het is nog wel een zakelijke verkoper, nou laat me niet lachen zeg)

Bericht 7 van 7
laatste antwoord
6 ANTWOORDEN 6

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

Helaas kan ik geen reactie toevoegen. Enige wat er staat is dat ik moet betalen...zelfs als de PayPal betaling in wacht staat....:(

Bericht 1 van 7
laatste antwoord

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

Ik spreek geen Frans. De aanbieder biedt internationaal aan, zonder extra teksten. Dus ik ga er vanuit dat ik met PayPal kan betalen als dat in de veiling staat. En diegene geeft die emailadressen het is niet alsof ik ze zelf verzin.




Dan is het probleem dat ik geen contact op kan nemen met eBay nog steeds niet meer opgelost. Waar ik ook klik bij contact opnemen, pagina niet gevonden. Echt bestaat eBay überhaupt nog in NL of?

-- Bewerkt door spooky1983 op 18 Jan 2011 19:38 CET
Bericht 2 van 7
laatste antwoord

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

kopersbescherming
Community-lid

Als men PP niet weigert kan men het aanbieden!

Bericht 3 van 7
laatste antwoord

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

stephanthecollector
Community-lid


Ik vind Franse verkopers zeer attent en wellevend.


U dient alleen wel in het Frans te communiceren.



PayPal wordt geweigerd omdat de kosten zeer hoog zijn.


Zo maar lukraak email adressen proberen heeft natuurlijk geen zin.





Als men PP weigert moet men het ook niet aanbieden!

Bericht 4 van 7
laatste antwoord

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

als u het geld via paypal overmaakte heeft u uw deel van de transactie voltooid en dient de verkoper uw item te leveren. doet die dat niet dan opent u gewoon een geschil voor niet ontvangen object.

Opent de verkoper een geschil voor onbetaald object, dan kan u in dat geschil vermelden dat u via paypal het geld heeft overgemaakt.

met vriendelijke groet,

je.bois.mon.cafe.ici

Bericht 5 van 7
laatste antwoord

Contact opnemen met eBay pagina kapot? Frans verkoper troubles.

kopersbescherming
Community-lid

Ik vind Franse verkopers zeer attent en wellevend.


U dient alleen wel in het Frans te communiceren.



PayPal wordt geweigerd omdat de kosten zeer hoog zijn.


Zo maar lukraak email adressen proberen heeft natuurlijk geen zin.


Bericht 6 van 7
laatste antwoord