Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkopen langer zichtbaar houden als 31 dagen

hallo ik heb de afgelopen maanden verschillende artikelen (tijdschriften) verkocht aan 1 en dezelfde koper, hij vroeg mij de items te bundelen tot ik een pakketje van max. 10 kg heb.( dit i.v.m. beperken verzendkosten -buitenland) Nu wil ik hem een o...

Verschillen in bedragen

Ik heb een Kratzbaum gekocht. Bij de object gegevens staat bovenaan dat de verzendkosten 28.90 zijn. Helemaal onderaan geeft de leverancier aan dat versicherde versand 27.99 is en bij de afronding van het bieden stond er een bedrag van 26.90. Dit laa...

Paypal: al dagen onbereikbaar

Als ik probeer te betalen via de paypal knop dan is dat al dagen onmogelijk. De knop linkt naar een enorm lang adres op www.paypal.nl n dan verder niks.. Paypal.nl zelf is ook maar sporadisch langzaam te benaderen. Wat is hier aan de hand?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 970 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betaald en teruggestort

Ik heb een artikel gekocht en betaald met paypal. De verkoper stort het bedrag terug. Krijg ik nou geen last met een geschil vanwege niet betalen van het artikel. Ik wil geen aantekeningen!!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 333 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Betaald maar Ebay geeft aan van niet.

Ik heb net een bedrag overgemaakt naar een Duitse verkoper.Ik heb het betaald en de bevestiging binnen gehad via de mail.Nu geeft Ebay aan dat het nog niet betaald is.Hoe kan dit?Duurt dat lang voordat het veranderd of zit er iets fout?Hoop dat er ni...