Ik zit vast in een situatie waar ik eerlijk gezegd helemaal klaar mee ben
Ik had een geschil geopend bij PayPal voor een bestelling die ik via eBay heb gedaan
PayPal heeft dat geschil afgesloten en mij geen gelijk gegeven want ik had geen goede reden gegeven, terwijl het probleem met mijn bestelling gewoon blijft bestaan
Sinds dat moment reageert eBay niet meer op mijn e-mails en ik krijg geen enkele update
Dat kan toch niet de bedoeling zijn
Het probleem is niet opgelost en ik wil dit via eBay afhandelen omdat ik recht heb op een terugbetaling
Omdat PayPal de zaak nu heeft afgesloten kan ik via hun niets meer doen
Daarom vraag ik eBay om het opnieuw te bekijken binnen de eBay Geld Terug Garantie of op zijn minst een beoordeling te doen vanuit hun eigen kant
Op dit moment voel ik me totaal genegeerd terwijl het probleem nooit is opgelost
Heeft iemand dit eerder meegemaakt of kan een eBay medewerker dit oppakken
Ik wil dit netjes afronden maar ik moet wel geholpen worden
Alvast bedankt