annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ebay negeert mij

Ik zit vast in een situatie waar ik eerlijk gezegd helemaal klaar mee ben

Ik had een geschil geopend bij PayPal voor een bestelling die ik via eBay heb gedaan

PayPal heeft dat geschil afgesloten en mij geen gelijk gegeven want ik had geen goede reden gegeven, terwijl het probleem met mijn bestelling gewoon blijft bestaan

 

Sinds dat moment reageert eBay niet meer op mijn e-mails en ik krijg geen enkele update

Dat kan toch niet de bedoeling zijn

Het probleem is niet opgelost en ik wil dit via eBay afhandelen omdat ik recht heb op een terugbetaling

 

Omdat PayPal de zaak nu heeft afgesloten kan ik via hun niets meer doen

Daarom vraag ik eBay om het opnieuw te bekijken binnen de eBay Geld Terug Garantie of op zijn minst een beoordeling te doen vanuit hun eigen kant

Op dit moment voel ik me totaal genegeerd terwijl het probleem nooit is opgelost

 

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of kan een eBay medewerker dit oppakken

Ik wil dit netjes afronden maar ik moet wel geholpen worden

 

Alvast bedankt

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0