annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

lekker gaat dat hier, heb een dure balmain jeans verkocht van 1000 euro naar een verkoper op ebay.


netjes opgestuurd via TNT express (31,30 euro)


tracktrace laat zien dat het pakket daadwerkelijk op dat adres is afgeleverd, zelfs nog duidelijker te zien op www.usps.com met adres erop te zien.


gaat deze meneer zeggen dat ie het nooit heeft gehad.


nooit iets gehoord van hem en na 2 maanden gaat ie ineens een claim indienen.


en ik alle bewijs geopload incl verzend info met bewijs.


tig keer gebeld met paypal..


en ja hoor claim verloren en ik 1000 euro armer.


niet te geloven!!


wat willen ze nog meer!!


ik heb een feedback van over de 550 en 100% positief


deze meneer heeft feedback van 4!!


nu moet ik van paypal een POD opvragen, proof of delivery


wat wel 3 maanden kan duren..en de zaak is al gesloten.


ach ja ik kan binnen 10 dagen er tegen in gaan.


wat toch geen nut meer heb.


dus mensen ben verstandig en bestel volop uit de usa en zeg dat je het niet hebt gehad of zet een valse handtekening...winnen we allemaal!!!


wat een bagger!!


 


 


 

Bericht 1 van 16
laatste antwoord
15 ANTWOORDEN 15

paypal bedankt!! maar niet heus

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi staffclothes,


 


Ik heb even navraag gedaan voor je en wat blijkt? Dat u zelfs nadat die 10 dagen zijn verlopen nog steeds dat bewijsje met die handtekening kan doorsturen naar PayPal.


 


Ik zou voor in het vervolg ook aanraden dat u onmiddelijk nadat dit soort dure pakketjes geleverd zijn ook het leveringsbewijsje opvraagt om eventuele vertragingen bij dit soort geschillen tot een minimum te herleiden.


 

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 2 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

moadestien
Community-lid

Het na de termijn van 10 dagen opsturen van een POD heeft geen enkel resultaat.


Gebruik voor het versturen van een met PayPal betaald duur item uitsluitend de dienst die een direct courier als UPS of Fedex biedt (uiteraard tegen hoge tarieven).



Slechts dan heeft u een kans een eventuele claim voor niet ontvangst te kunnen weerstaan.


Bericht 3 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

jawel maar dan krijg je weer het verhaal dat ze niet het geld kan terug vorderen.


dus met andere woorden moet je dan maar goed  vertrouwen hebben dat de koper het aan je terugbetaald.


 

Bericht 4 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

zou inderdaad beter zijn , maar alleen stel je voor dat hij tekent met een andere naam en handtekening, heb je nog geen poot om op te staan.


en 100 euro verzendkosten betaald niemand.

Bericht 5 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

moadestien
Community-lid

Met de toezegging van Martijn dat je ook na 10 dagen nog de POD kan inleveren kun je wellicht een zaak opbouwen.


Voor 1000 euro kan je nog wel wat inspanning leveren.


Maar ik geef je nul komma nul kans op succes.



Bericht 6 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

Ja dat kan maar dan krijg je weer een hele andere procedure van paypal dat als jij later toch in het gelijk gesteld word met een POD bewijs paypal niks meer kan doen voor je.


Dus ook al heb je gelijk achteraf, dan kan paypal niet meer terug vorderen en alleen die koper een mailtjes sturen met der vraag of ie het geld zo vriendelijk zal willen terug storten...


Ja en wij geloven nog allemaal in sprookjes..


En dan word ik nog ff netjes gebeld door harry van paypal of ik ook nog even zo snel mogelijk mijn min saldo zou willen aanvullen.


Ik zit er echt nog flink aan te denken om niet te betalen dan gaan we maar voor het gerecht..ik heb bewijs dat het is afgeleverd.

Bericht 7 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

moadestien
Community-lid

Door de jaren heen wordt het volledige namenboek wel ingevuld maar terzake.



PayPal stelt dat je contractueel verplicht bent het tekort op je rekening aan te vullen, dat zal worden toegewezen door de rechter omdat je accoord gegaan met de gebruikersovereenkomst.



Dat het tekort is ontstaan door het toepassen van eenzijdige regels die voorbijgaan aan het feit dat er wel geleverd is doet niet terzake.



Je zal in een nieuwe zaak moeten proberen PayPal aansprakelijk te stellen voor je verlies, dat is een ander verhaal en ondanks je bewijs erg lastig.



Wat ik me nog afvraag is waarom je op deze manier zaken hebt gedaan terwijl je weet wat er kan gebeuren. Dat heb ik overigens ook gedaan maar mijn schade was toen slechts 200 euro.


Bericht 8 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

Hoe bedoel je dat?


Ik verzend zoveel met TNT en gaat altijd goed.


Als ik bv ups moet gaan aanbieden voor een pakket naar de states ben je al gauw rond de 100 euro kwijt., en dat betalen de kopres echt niet.


Via TNT kunnen ze duidelijk zien en volgen, maar ik denk dat deze slimmerd precies weet hoe paypal te werk gaat.


Nu ga ik uiteindelijk wel een contract aan met ups om daar toch meer alles mee te gaan verzenden...en zien we wel wat het gaat kosten.


Ik verkoop hele exclusive merkkleding (balmain,dsquared) dit was een balmain jeans ter waarde van 1000 euro.


 


 

Bericht 9 van 16
laatste antwoord

paypal bedankt!! maar niet heus

staffclothes
Community-lid

laatse update..


net mail van paypal en mijn bezwaar heeft gewerkt, ben uiteindelijk toch in mijn gelijk gesteld.


gelukkig maar..paypal werkt wel raar maar toch gewonnen!!

Bericht 10 van 16
laatste antwoord