annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling goed gegaan of niet!

Hallo,

Ik ben voor het eerst op Ebay.nl en kocht een rc helocopter onder object nr 270788711590 bij een site uit Duitsland.

Ik bevestigde de koop.

Ik wilde gaan betalen via overschrijven naar de bank van de verkoper, gegevens opgeschreven, verder gegaan om te betalen en dan klapt mijn pc er uit.

Gelukkig weer opgestart maar kon mijn mail niet openen want je krijgt een mail van Ebay.nl dat je kan betalen, helaas.

IK had wel alle gegevens van de verkoper en ben naar mijn bank gegaan om het bedrag over te maken, dan maar op die manier om te batalen dacht ik.

Maar nu vraag ik mij af, is dit ook een goede manier om te betalen zodat de verkoper mij mijn product verstuurd of komt er meer bij kijken, meer gegevens van de verkoper had ik niet.

Help mij aub.

Gr Ed 

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

betaling goed gegaan of niet!

Je kan volgens mij in het object aangeven dat je de betaling hebt verzorgd.
Maar wat betreft je overboeking, had je wel de BIC en IBAN codes van de bank van de verkoper dan? (die zag ik er bij het betreffende object nl niet direct bij staan).

Overboekingen naar buitenlandse banken duurt vaak een paar dagen voordat de ontvanger het dan werkelijk heeft, zo'n bank kan weer een paar dagen rente trekken van die centen, dus dat zullen ze dan ook echt niet laten.

Je hebt in elk geval internet-bankieren, dus de afschrijving moet je waarschijnlijk morgen wel kunnen zien.
Je kan dan je betalingsgegevens vast even doormailen aan de verkoper.

De verkoper heeft in elk geval een goede feedback-score, dus als jouw betaling gewoon goed geregeld is, dan komt dat verder allemaal vast wel in orde 😉

-- Bewerkt door tomos4tl op 16 Aug 2011 19:04 CEST
Bericht 2 van 2
laatste antwoord