annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wel betaald of niet betaald?

Hallo,


 


Een paar dagen geleden heb ik iets gekocht uit Amerika.Ik heb 's avonds gelijk betaald via Paypal op de site van Ebay.


De volgende morgen tref ik een berichtje aan van Ebay dat ik niet vergeten moet om dat gekochte artikel nog te betalen.


Dus ik heb voor de zekerheid maar geklikt op betalen.Daarna kwam ik op de site van Ebay en daar wordt aangegeven,dat het al afgehandeld is.


Kijk ik op Paypal,dan is het nog niet van de rekening afgeschreven.


Ook heb ik de verkoper gemaild met de vraag of het geld al binnen was.Ook zij ontkend dat ze al geld van mij ontvangen heeft.


Nu wil ik dan 'nogmaals'? betalen,maar straks gaat het toch 2 keer van mijn rekening af.En dan?


Maar hopen dat de verkoper het terugstort? Of kan ik ergens anders nog zien of het nu wel of niet is goed gegaan?


 


Alvast bedankt voor jullie antwoord.


 


groetjes Jolanda

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Wel betaald of niet betaald?

hummelforlife
Community-lid

Het gaat hier waarschijnlijk om een uitgestelde betaling die binnen een dag of 8 verwerkt is, de verkopende partij heef hier bericht van gehad (als het goed is) als je naar je mijn ebay gaat en dan naar je aankoopgeschiedenis gaat dan zie je als het goed is een zandloper staan bij je gekochte item.



Photobucket
Stephan

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Wel betaald of niet betaald?

Nee,de verkoper heeft daar geen bericht van gehad en er staat ook geen zandlopertje voor.


 


Ebay geeft aan dat ik verder geen betalingen heb openstaan,maar ga ik naar mijn aankoopgeschiedenis toe,dan is de letter van de Euro niet blauw gekleurd,ten teken dat het betaald is.Ik krijg dan te lezen dat de verkoper mij de rekening op 3 september heeft gestuurd.


Die betaling heb ik ook gedaan via die rekening.Ik heb zelfs nog een berichtje toegevoegd.Ik kan alleen niet nog een keer via die rekening betalen,omdat Ebay dan aangeeft,dat het al is afgehandeld.


 


Bij Paypal zie ik niet dat het er is afgeschreven.


 


gr.Jolanda

-- Bewerkt door 1jolanda1 op 7 Sep 2011 21:00 CEST
Bericht 3 van 3
laatste antwoord