annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alles betaald, verkoper heeft zich vergist, wil nu meer voor verzendkosten

 


 


Ik heb een item gekocht en netjes betaald inclusief de verzendkosten. De verkoper meldt nu dat hij zich vergist heeft in de verzendkosten en wil nu dat ik de extra kosten betaal.


Het lijkt inderdaad zo dat de verzendkosten wat laag waren (25 engelse ponden), maar moet ik die extra kosten achteraf ook betalen?


De extra kosten zijn 25 engelse ponden. De verkoper heeft me aangeboden om mijn geld terug te sturen en de koop ongedaan te maken als ik dat zou willen.


 


 

-- Bewerkt door martijn@ebay.com op 14 Oct 2011 9:29 CEST
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Alles betaald, verkoper heeft zich vergist, wil nu meer voor verzendkosten

stephanthecollector
Community-lid

Ik neem aan dat u ervan op de hoogte was dat de verkoper alleen verzend/verzond binnen de UK?


De verzendkosten binnen de UK bedragen al 20 pond dus 25 is inderdaad aan de lage kant.


Maar mocht de verkoper u toestemming hebben gegeven te bieden en u een factuur hebben gestuurd met verzendkosten dan is dat in principe zijn/haar probleem.


Het ligt er ook een beetje aan dan hoe graag u het wil hebben! en de verkoper is al bereid het geld terug te storten dus u heeft meerdere opties!

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Alles betaald, verkoper heeft zich vergist, wil nu meer voor verzendkosten

De makkelijkste oplossing is om de verkoper te vragen om via www.interparcel.com te verzenden. Doos van 15 kilo (50x49x40cm) kost slechts GBP 19.00 met UPS.



Ik heb jaren geleden al met Interparcel gewerkt; bevalt prima. Pakket wordt aan huis bij de verzender opgehaald.



Parcelforce (Royal Mail) is erg duur (circa GBP 48.00) en er zijn genoeg klachten over.




.

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 13 Oct 2011 23:14 CEST
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Alles betaald, verkoper heeft zich vergist, wil nu meer voor verzendkosten

Dank voor jullie antwoorden. Ik heb een mail naar de verkoper gestuurd dat die het eens moet proberen via www.interparcel.com.


Ben benieuwd naar zijn antwoord.


Zodra ik nieuws heb meld ik mij weer.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord