Op 29-03-2025 hier een bericht geplaatst m.b.t het betalen van € 1,65.
Tot op heden talloze mails gestuurd het antwoord ??? Slechts herinneringen om genoemde bedrag te betalen, hier wordt totaal niet op gereageerd! Wellicht dit nogmaals hier uit een te zetten.
EBay geeft indien een klant het openstaande bedrag wil betalen slecht 2 mogelijkheden, Visa en Mastercard.
Een andere betalingsmethode wordt niet aangeboden. Het verzoek om aan te geven bovenstaande bedrag te voldoen, krijgt de klant in het geheel geen antwoord. Hoe is dat toch mogelijk voor zo'n grote organisatie.
In het verleden kon ik het met PayPal dergelijke zaken betalen. Het is onmogelijk om deze betalingsmethode in te voeren. Ik krijg verder de indruk dat alle berichten die hier geplaats worden en toch wel in vele gevallen belangrijk zijn, Ebay de middelvinger uitsteekt. Voor de ander klanten van EBay, een tip: Sla alle verstuurde berichten/antwoorden op en bewaar deze zorgvuldig. Dit was een tip van een jurist, men moet namelijk aan kunnen tonen dat men hier reeds veel moeite voor heeft gedaan, welke in mijn geval dus geen probleem is.
Het is verder beschamend en zeer treurig met de werkwijze van EBAY richting haar klanten.
Slechts hopen dat één van de hoge pieten dergelijke berichten ook op hun desk te zien krijgen....Vele groeten