annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Raare manier van zaken doen

mjv_1962
Community-lid

Ben net een weekje aan het rondneuzen op ebay, leuke zaken gekocht ook wat biedingen hier en daar gedaan, ook zelf 2 dingen te koop gezet, wat gewonnen wat verloren, erg leuk allemaal, betalen gaat makkelijk met Paypal, en de afschrijvingen zijn ook keurig kwa bedragen goed te volgen, totdat ik 4 dagen gelden een leuk item wilde kopen, waar ik dacht ik kan met Paypal betalen, blijk er deze verkoper ineens van mij creditcard gegevens te willen en ik heb er helemaal geen 1, sterker nog ik wil helemaal geen creditcard, want betalen zoals ik nu doe met Paypal werkt dus,... gaat die verkoper ineens na een boze email van mij mij roepen verplichten dat ik moet kopen, omdat ik anders een slechte aantekening krijg,...


 


Nou ik weet heel goed dat als je een betaal mogelijkheid aanbied (in dit geval Paypal) vervolgens koopt iemand iets van je en je wil ineens contand geld, of dit geval een creditcard i.p.v. gewoon direct pay via de bank, dan mag je volges mij direct van de koop afzien, graag een reactie.


 


vrgr Martin


 


edit:


 


wilde net ook nog een email naar de helpdesk sturen deze:


 


180577659883,


Ik heb al via meerdere wegen van mij laten horen, ik zit echt niet te wachten op valse beschuldigingen, maar de manier van verkoop door e-biz.world is mij in het verkeerde keelgat geschoten, op het forum http://community.ebay.nl/topic/Betaling/Raare-Manier-Van/1900001524 heb ik al aangegeven wat er is gebeurd.


Ik wil de koop ontbinden, omdat ik ben misleid, ik dacht gewoon via Paypal te kunnen betalen en ook kunt u zien dat ik 100% positive backfeed heb, ik ben nl snel met betalen, ik doe het gelijk, echter bij deze ..... nee ik heb geen creditcard en ga er ook geen een nemen, mijn betalingen zijn zo als ze zijn betrouwbaar en deze manier van hadelen kan gewoon niet.


Ik ben boos heel boos, omdat ik eigelijk dat opject heel graag wilde, en dan zo in de maling word genomen.


vr gr Martin Jan Venema

-- Bewerkt door mvenema1962 op 2 Aug 2011 23:27 CEST
Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Raare manier van zaken doen

ebygumt
Community-lid

De verkoper wil geen creditcard gegevens, dat is PayPal.


U moet uw account laten controleren en dat gaat standaard via creditcard maar kan ook met bankrekening.



Neemt u eens contact op met de PayPal help telefoon (slechts 10 cent per minuut).



En u kunt wel een email opsturen naar de helpdesk maar dan moet u eerst achter het adres van de helpdesk komen. En overigens krijgt u dan mogelijk een antwoord en dat antwoord is een standaard antwoord op een niet gestelde vraag.



U kunt beter even bellen, de PayPal schoorsteen moet tenslotte ook roken.



Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Raare manier van zaken doen

Kijk hier maar eventjes:


https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=Ngn0T5LMLs5QMcHQJQGlh6tQZQTdb8T6LmFJQLGg4zPVYK...


 


En op ebay kunnen kopers geen nagtieve feedback krijgen, dus zo bijzonder is dat niet.


 

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Raare manier van zaken doen

mjv_1962
Community-lid

Bedankt voor de antwoorden, wil even een opmerking maken, Ik heb een Paypal account gefiriveerd aan een bankrekening. Dus is het onzin om te zeggen dat ik vi een creditcard geverifieerd moet worden.


 


Maar ik heb eindelijk antwoord van een van de verkopers, die de moeite had genomen om mijn nederlands te vertalen in,...ping ping mandarijn chinees 😉 maar het blijkt dus dat hun ebat software de fout veroorzaakt, lekker dan, ik heb hun mede gedeeld dat ze eerst maar eens die software problemen moeten oplossen, en dan pas weer wat te koop aan moeten bieden op ebay, de koop is ontbonden, ik kan gewoon niet betalen via mijn Paypal account en betalen via de bank is buiten ebay en paypal om en da mag nie.


 


gr Martin

Bericht 4 van 4
laatste antwoord