Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Prepaid credits cards

Goedkoop en veilig. Aangezien Paypal er vaak ook maar een potje van maakt. De oplossing" http://www.creditcard-vergelijk.nl/creditcards/prepaid-creditcard/

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1685 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Huidig saldo?

Ik keek bij "mijn account" en zag daar staan dat er stond huidig saldo weet iemand wat dat is? Alvast bedankt!

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 17852 Weergaven
  • 22 replies
  • 0 kudos

Kan geen betaling van object verrichten.

Zojuist probeerde ik een betaling te verrichten waarna het volgende foutmelding verscheen: "We kunnen je aanvraag nu niet voltooien.Als je dit bericht meer dan eens ontvangt, kun je contact met ons opnemen en doen wij ons best om je te helpen. Foutco...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3237 Weergaven
  • 21 replies
  • 0 kudos

Paypal Niet bedankt.

Wij hebben vandaag een uitspraak gehad van Paypal. Ik verkocht eind Juli een munt van 9,75. Aangetekend verzenden zou 9,50 zijn , dus dat werd door de spaanse koper niet gedaan. Logisch. Na verzenden kreeg ik binnen 1 week een feedback dat alles OK w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1324 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Wel betaald of niet betaald?

Hallo, Een paar dagen geleden heb ik iets gekocht uit Amerika.Ik heb 's avonds gelijk betaald via Paypal op de site van Ebay. De volgende morgen tref ik een berichtje aan van Ebay dat ik niet vergeten moet om dat gekochte artikel nog te betalen. Dus ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 175 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

achteraf betalen

Hallo mede ebayers. Ik had bij een verkoper meerdere items gekocht en in bewaring gelaten zodat ik een gecombineerde verscheping kon laten doen op het moment dat ik dat wilde. Drie weken geleden kreeg ik echter de mail dat de items verzonden waren zo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 596 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

paypal bedankt!! maar niet heus

lekker gaat dat hier, heb een dure balmain jeans verkocht van 1000 euro naar een verkoper op ebay. netjes opgestuurd via TNT express (31,30 euro) tracktrace laat zien dat het pakket daadwerkelijk op dat adres is afgeleverd, zelfs nog duidelijker te z...

betaling goed gegaan of niet!

Hallo, Ik ben voor het eerst op Ebay.nl en kocht een rc helocopter onder object nr 270788711590 bij een site uit Duitsland. Ik bevestigde de koop. Ik wilde gaan betalen via overschrijven naar de bank van de verkoper, gegevens opgeschreven, verder geg...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 94 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Raare manier van zaken doen

Ben net een weekje aan het rondneuzen op ebay, leuke zaken gekocht ook wat biedingen hier en daar gedaan, ook zelf 2 dingen te koop gezet, wat gewonnen wat verloren, erg leuk allemaal, betalen gaat makkelijk met Paypal, en de afschrijvingen zijn ook ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 328 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

alles betaald en achteraf alsnog extra betalen

ik heb een item gekocht. heel leuk al jaren naar opzoek. ik betaal de prijs die er staat + de verzend kosten. alles is geregeld en nu krijg ik een dag later via email dat ik nog een x bedrag extra moet betalen. mag dat???? ik vind het heel raar

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 204 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

betaling vertraagd?

Ik ben nieuw hier op e-bay en heb een week geleden een aankoop gedaan en direct betaald met paypal. Nu het al een week geleden is vroeg ik me eigen af waar mijn aankoop toch blijft. Nu zie ik het volgende bij "betaling en afhandeling" op ebay -Heb je...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 198 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ineens Error 11068 bij betaling item

Hoe kom ik hieraf? Ik heb het meerdere malen gehad en email gestuurd naar eBay maar reageerd niet.Ik wil graag het product zo snel mogelijk betalen via PayPal. Wat moet ik nu doen?

PayPal accepteert Ebay niet

Ik zit 7 jaar op Ebay. Ik koop haast wereldwijd. Nooit problemen. Gisteren kocht ik iets in Amerika. Ik kon niet betalen via Ebay. Bij de afhandeling alleen het badrag van het object. Geen verzendkosten zichtbaar, en ook niet in te voeren. Melding: o...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 204 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos