Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Persoon verwijderd van Ebay zonder creditering

Hallo,Ik heb een item aan iemand verkocht maar diegene heeft niet betaald.Ik had vorige week het geschil geopend en nu gesloten (na 5 dagen) alleen ik kreeg een mail dat deze persoon geen lid meer is van Ebay en ik ontvang dus geen creditering terwij...

Paypal houdt geld 21 dagen vast op advies Ebay

Ondanks aan alle voorwaarden en eisen voldaan toch blokkade. Hieronder email van PayPal ------------------------------------------------------------------------------------------- Beste, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 592 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Paypal vlaggetje ALARM! ?

Ik heb even een vraagje over mijn Paypal account.Misschien dat hier iemand het ook wel weet of heeft.Gisteren stond er bij 1 verkocht object een rood vlaggetje met ALARM!Nu ik net weer kijk zijn er nog een aantal bijgekomen met een rood vlaggetje.Iem...

mislukte betaling

Hallo Allemaal. Ik heb 2 mails naar Ebay gestuurd inzake een mislukte betalings opdracht vanaf Ebay via Paypal naar een verkoper. Want het bedrag is niet af en bij is mij door Paypal verteld. Wat ik al widt natuurlijk. Ik heb nog geen antwoord op de ...

Verkoper na winnen laatste item 12 dagen geleden nog niet betaald

Ik heb in totaal 5 items verkocht aan iemand uit Italie. Deze zijn nog niet betaald. Wij kijken altijd onze produkten na en er bleek bij 1 object 2 kleine dingen te missen. Verkoper gemaild dat hij 5 euro korting kon krijgen, deze vond dit ok. Dus ee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 590 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Onjuist bedrag op verstuurde factuur.

Hallo, een koper moet mij 102,50 euro betalen. Ik heb hem een ebayfactuur gestuurd maar ipv 102,50 euro staat hier 202,50 euro op vermeld. ( mijn schuld ) Ik heb de koper gemaild en gezegd dat het bedrag op de factuur niet klopt. Hoe kan ik ervoor zo...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 470 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Winke wil niet opsturen

Ik heb een object gekocht op Ebay maar de desbetreffende winkel wil niet versturen. Hij heeft de optie onder rembours aangegeven in zijn advertentie. Ik heb op direct kopen geklikt en besteld. Ik krijg de bevestigingsmail binnen van Ebay en een paar ...

Paypal reageerd gewoon nergens op!!

Nu haast 3 weken mijn paypal rekening geblokeerd en kan niet bij mijn centjes. Taloze keren gebeld met paypal en elke keer belven ze een hoop maar ik hoor gewoon niks! Dan maar mailtjes gestuurd , nou daar word helemaak niet op gereageerd. Ik heb all...

Foutcodenummer10424 bij betaling met paypal via ebay

hallo, ik ben een net nieuwe gebruiker van ebay(vandaag aangemeld). ik heb daarna gelijk een item gekocht, en toen ik dit wou gaan betalen(via paypal) kreeg ik na het bevestigen van de betaling een foutmelding dat mijn aanvraag niet kon worden verwer...

icoon verandert niet

Hallo,Onlangs heb ik via een veiling een artikel weten te winnen afkomstig uit Duitsland. Nu ging er iets fout namelijk te weinig verzendkosten. Die hoorde € 11,- te zijn en dat stond ook netjes bij het product, maar bij NU BETALEN stond ineens € 6,5...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 534 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Betaling succesvol ?

Hallo, Het forum heb ik nu al een paar keer doorgelezen en ik zie dat veel mensen problemen hebben met paypal. Ik betaal dus 10x met paypal en krijg 10x een melding van "betaling gelukt, u ontvangt binnen enkele dagen een mail" Maar het is nu ongevee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 218 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Heb ik nu wel of niet betaald?

Heb iets gekocht in de VS, via Ebay 3 pogingen gedaan tot betalen met Paypal, 2 keer met bankrekening, 1 maal creditkaart. Ik kan geen 1 transactie terugvinden op Paypal, ook geen bevestigingsmail ontvangen. Gaat daar tijd overheen alvorens dit op Pa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 635 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Extra kosten gerekend voor PayPal: toegestaan of niet?

Geachte heer/mevrouw, Er wordt bij een item (in dit geval 200569899374) in de omschrijving vermeld dat wanneer per PayPal wordt betaald er een toeslag door die persoon wordt gerekend van 1 Euro. Is dit toegestaan door eBay? Anders gezegd: mogen verko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 379 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Moneybookers.com

Ruim een maand geleden heb ik iets besteld in Amerika en wilde dat betalen. Ik werd doorgelinkt naar een pagina van Moneybookers.com maar deze pagina bleef blanco op een melding van "een moment geduld a.u.b." of iets dergelijks. Uiteindelijk Internet...