Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

ik moet betalen voor iets wat ik niet besteld heb

Referentie-ID voor e-mail:[#f2df9e39a494426b8cc15eede51cca16#] Dit artikel heb ik reeds betaald op het zelfde moment als ik het besteld heb.Over dit artikel wordt veel door mij en verkoper gecorrespondeerd omdat de levertermijn al ruimschoots is over...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 338 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

automatische betalingsmethode

ik ben sinds 2003 lid (klant) bij ebay. Iedere maand worden trouw mijn kosten via een automatische incasso afgeschreven.Het schijnt dat dit in juli 2013 niet is gelukt.Ik krijg een boete van ebay van maar liefst 7 euro; dreigementen en ik mag niet me...

Betalen met paypal??

beste, ik heb geld gestort op mijn paypal rekening zodat ik een artikel kon kopen, nou staat het geld op mijn rekening maar als ik wil betalen heb ik de mogelijkheid om mijn creditcard te koppelen of op geld te storten op mijn rekening? waarom kan ik...

contakt opnemen

Hallo.I denk dat er een probleem is met mijn accound,daar wordt weergegeven dat het betaalde bedrag ook weer is terug geboekt,terwijl ik dat op mijn bankrekening nergens kan terug vinden.Ook het niet gefactureerde bedrag is veel te hoog.Gaarne uitleg...

niet reagerende / betalende klant

Heren/Dames, Recent heb ik wat verkocht. Maar wat ik ook probeer ik krijg geen antwoord van hem. Nu heb ik netjes een kwestie geopend maar nog steeds zonder resultaat. Nu heb ik de volgende stap genomen om de kwestie te sluiten wilde ik de transactie...

• 372 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Geld overgemaakt naar paypal maar hoe nu betalen?

Ik heb vorige week geld overgemaakt naar mijn paypal rekening om een object te kunnen betalen. Als ik het object nu via de ebay site wil betalen krijg ik weer het scherm dat ik geld over moet maken naar mijn paypal rekening. Als volgende stap staat e...

betalingswijze wijzigen

Ik heb een item gekocht en heb oorspronkelijk gekozen om te betalen via een overschrijving. Daarna heb ik een paypall aangemaakt, maar hoe ik de betalingswije veranderen ? (want ook dit item zou ik willen betalen via paypall ipv een overschrijving)

• 424 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bedrag verandert ineens bij betaling?

Beste, Ik heb dit product net gehaald: http://www.ebay.nl/itm/140858220866?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Nu staat daar 111$ (€84,81) maar bij betaling aan paypal staat daar nog steeds 111$ maar dan ineens €87,56?? Met vriendelijk...

• 329 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betaling teruggestort van verkoper?

hallo, ik heb vanmorgen een mail ontvangen dat de verkoper mijn geld heeft teruggeboekt op mijn rekening nadat ik iets besteld had? wat is hier de reden van?

• 7648 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Optie betalen met Pay Pal niet

Hallo ben een nieuwe lid hier en nu al problemen, Ik wil graag een cadeau kopen voor mijn vriendin die nu in een lastige tijd zit. Dus heb doordoor ebay account aangemaakt, heb het object gevonden en zag dat ze pay pal aan nemen dus ik heb gelijk pay...

• 287 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Betaling via paypal lukt niet

Onlangs heb ik een veiling gewonnen. Wou graag betalen met paypal maar tot mijn verbazing kan ik dat helaas niet doen. Ik kan nergens aanvinken dat ik via paypal wil betalen en bij totaalbedrag op het factuur steeds €0,- te zien. Ook staat daarboven ...

• 462 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos