Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

niet reagerende / betalende klant

Heren/Dames, Recent heb ik wat verkocht. Maar wat ik ook probeer ik krijg geen antwoord van hem. Nu heb ik netjes een kwestie geopend maar nog steeds zonder resultaat. Nu heb ik de volgende stap genomen om de kwestie te sluiten wilde ik de transactie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 138 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Geld overgemaakt naar paypal maar hoe nu betalen?

Ik heb vorige week geld overgemaakt naar mijn paypal rekening om een object te kunnen betalen. Als ik het object nu via de ebay site wil betalen krijg ik weer het scherm dat ik geld over moet maken naar mijn paypal rekening. Als volgende stap staat e...

betalingswijze wijzigen

Ik heb een item gekocht en heb oorspronkelijk gekozen om te betalen via een overschrijving. Daarna heb ik een paypall aangemaakt, maar hoe ik de betalingswije veranderen ? (want ook dit item zou ik willen betalen via paypall ipv een overschrijving)

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 148 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bedrag verandert ineens bij betaling?

Beste, Ik heb dit product net gehaald: http://www.ebay.nl/itm/140858220866?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Nu staat daar 111$ (€84,81) maar bij betaling aan paypal staat daar nog steeds 111$ maar dan ineens €87,56?? Met vriendelijk...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 176 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

betaling teruggestort van verkoper?

hallo, ik heb vanmorgen een mail ontvangen dat de verkoper mijn geld heeft teruggeboekt op mijn rekening nadat ik iets besteld had? wat is hier de reden van?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1527 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Optie betalen met Pay Pal niet

Hallo ben een nieuwe lid hier en nu al problemen, Ik wil graag een cadeau kopen voor mijn vriendin die nu in een lastige tijd zit. Dus heb doordoor ebay account aangemaakt, heb het object gevonden en zag dat ze pay pal aan nemen dus ik heb gelijk pay...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 271 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Betaling via paypal lukt niet

Onlangs heb ik een veiling gewonnen. Wou graag betalen met paypal maar tot mijn verbazing kan ik dat helaas niet doen. Ik kan nergens aanvinken dat ik via paypal wil betalen en bij totaalbedrag op het factuur steeds €0,- te zien. Ook staat daarboven ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 443 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Betaling lukt niet.

Als ik een object heb gewonnen of gekocht hebt via Koop nu, ga ik het meestal meteen afrekenen, maar ik heb nu al 2 keer een vervelend probleem daar mee, maanden geleden had ik hier absoluut geen last van, het begon zo maar ineens. Alles loopt zodat ...

Hoe betalen met paypal?

Ik heb gisteren van Paypal bericht gehad dat het geld wat ik overgemaakt heb nu op mijn account staat. Maar als ik het product wil betalen krijg ik nog steeds maar 2 opties: betalen via creditcard of geld storten op mijn paypal account. Hoe kan ik nu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 230 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betaling Duitsland overschrijven

Ik heb een jas van iemand in Duitsland gekocht die geen paypal betaling wenst maar overschrijving naar haar rekening. Ik heb had 2 keer naar haar IBAN en BIC nummers gevraagd (nodig om een europeese betaling te maken) maar ik krijg geen antwoord. Wat...

Auteurs met de meeste kudos