Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Uit schrijven fout gemaakt krijg alleen maar rekeningen binnen

Met het bekijken van jullie site zijn er veel fouten gemaakt door mijn kijken naar parfums . Ik krijg nu van alle verkopers van de parfums rekeningen binnen word er gek van .. hoe kan ik jullie site beëindigen uit laten schrijven ... en die klanten w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 130 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

EBAY CUSTOMER PROTECTION

ik ben nu al zo lang bezig, maar niemand kan mij helpen!! vanwegen 2 claims uit amerika zit ik nu met de gebakken peren. door dit ben ik ook al mijn paypal acount kwijt en als het zo doorgaat ook mijn ebay. ik wil en moet dit terugbetalen..maar waar ...

ik moet betalen voor iets wat ik niet besteld heb

Referentie-ID voor e-mail:[#f2df9e39a494426b8cc15eede51cca16#] Dit artikel heb ik reeds betaald op het zelfde moment als ik het besteld heb.Over dit artikel wordt veel door mij en verkoper gecorrespondeerd omdat de levertermijn al ruimschoots is over...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 297 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

automatische betalingsmethode

ik ben sinds 2003 lid (klant) bij ebay. Iedere maand worden trouw mijn kosten via een automatische incasso afgeschreven.Het schijnt dat dit in juli 2013 niet is gelukt.Ik krijg een boete van ebay van maar liefst 7 euro; dreigementen en ik mag niet me...

Betalen met paypal??

beste, ik heb geld gestort op mijn paypal rekening zodat ik een artikel kon kopen, nou staat het geld op mijn rekening maar als ik wil betalen heb ik de mogelijkheid om mijn creditcard te koppelen of op geld te storten op mijn rekening? waarom kan ik...

contakt opnemen

Hallo.I denk dat er een probleem is met mijn accound,daar wordt weergegeven dat het betaalde bedrag ook weer is terug geboekt,terwijl ik dat op mijn bankrekening nergens kan terug vinden.Ook het niet gefactureerde bedrag is veel te hoog.Gaarne uitleg...

Auteurs met de meeste kudos