Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Gesloten case heropenen

Goedemorgen, Nadat een besteld en betaald product na ruim een maand nog niet geleverd was heb ik een case geopend en ben ik met de verkoper overeengekomen dat hij het aankoopbedrag terug gestort heeft. Nu inmiddels bijna 2 maanden verder wordt mijn b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 119 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Ik heb een tijdje geleden een geschil geopend, en die heb ik gewonnen.Nu staat er in het mailtje dat ik van PayPal kreeg dit: "Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullengepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waa...

geschil wegens een onbetaald object

Hier is wat Ebay doet om je goede naam te beschadigen.Vooraf, ik heb betaling van een object in afspraak met de verkoper uitgesteld omdat ik een week later op nog een ander artikel van hem wilde bieden, om vervolgens maar een rekening te hoeven te be...

Objecten 'herkansingsaanbod' gekocht

Hallo, Ik heb op verschillende objecten geboden vanuit Hongkong.Deze had ik niet gewonnen maar heb wel herkansingsaanboden ontvangen.De tijd dat ik dat kon kopen was 3 dagen.Ik heb deze persoon gevraagd hoe dat zit met de verzending, omdat bij ieder ...

Factuur Ebay betaling klopt niet.

Hallo,Ik kreeg gisteren een factuur met het Huidig verschuldigd saldo van 442,63 euro.Hier klopt helemaal niets van, want zoveel kosten komen niet voor in de lijst wat ik verkocht heb.Hoe kan dit?Mvg Daniël

Auteurs met de meeste kudos