Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Bataling

Goeden dag, ik heb een bieding gewonnen nu wil ik betalen maar ik heb iets verkeerds gedaan maar wat geen idee.nu kan ik nergens meer vinden hoe ik kan betalen.ik wil het via een bank overmaking doen maar ik kan niet meer aanklikken hoe ik wil betale...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 602 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Help! Bestelling afhalen bij verkoper, wat met betaling

Hallo. Ik zou een bestelling afhalen bij de verkoper. Nu vraag ik mij af moet ik dan onmiddellijk nadat ik het bod gewonnen heb betalen , of zou ik het bedrag cash mogen geven aan de verkoper wanneer ik om mijn bestelling ga?! Bij de informatie staat...

Betalen is hier onmogelijk?

Ik heb via deze site iets gekocht en wil graag betalen.Dat schijnt hier buitengewoon moeilijk te gaan en ik heb flink wat besteld in mijn leven.Via paypal is ook niet mogelijk want daar moet je een creditcard voor hebben???Nogal vaag...Voor mij de ee...

Gesloten case heropenen

Goedemorgen, Nadat een besteld en betaald product na ruim een maand nog niet geleverd was heb ik een case geopend en ben ik met de verkoper overeengekomen dat hij het aankoopbedrag terug gestort heeft. Nu inmiddels bijna 2 maanden verder wordt mijn b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 337 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! PayPal geschil gewonnen, maar geen geld?

Ik heb een tijdje geleden een geschil geopend, en die heb ik gewonnen.Nu staat er in het mailtje dat ik van PayPal kreeg dit: "Als er niet genoeg geld op de rekening van de verkoper staat, zullengepaste acties tegen de verkoper worden ondernomen, waa...

geschil wegens een onbetaald object

Hier is wat Ebay doet om je goede naam te beschadigen.Vooraf, ik heb betaling van een object in afspraak met de verkoper uitgesteld omdat ik een week later op nog een ander artikel van hem wilde bieden, om vervolgens maar een rekening te hoeven te be...

Objecten 'herkansingsaanbod' gekocht

Hallo, Ik heb op verschillende objecten geboden vanuit Hongkong.Deze had ik niet gewonnen maar heb wel herkansingsaanboden ontvangen.De tijd dat ik dat kon kopen was 3 dagen.Ik heb deze persoon gevraagd hoe dat zit met de verzending, omdat bij ieder ...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 378 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos