op 22-11-2013 09:03
Goedemorgen,
Nadat een besteld en betaald product na ruim een maand nog niet geleverd was heb ik een case geopend en ben ik met de verkoper overeengekomen dat hij het aankoopbedrag terug gestort heeft. Nu inmiddels bijna 2 maanden verder wordt mijn bestelling alsnog bezorgt. Hier wil ik natuurlijk graag voor betalen en daarvoor wil ik de case heropen om deze verder af te handelen met de verkoper. Maar hoe/wie kan de case heropenen?
Of moet ik dit anders aanpakken?
22-11-2013 09:14 - bewerkt 22-11-2013 09:14
Waren er maar meer eerlijke kopers zoals u!
De case kan niet worden heropend.
U kunt contact opnemen met de verkoper en deze kan u een factuur sturen middels paypal.
op 24-11-2013 16:07
Inderdaad: Hulde voor deze koper !!!
Met een "Payment request" van de verkoper kunt U eenvoudig betalen.
Veel problemen worden veroorzaakt door de verschillende bezorgdiensten en die worden op EBAY niet beoordeeld met positieve of negatieve feedback.
30-11-2013 11:17 - bewerkt 30-11-2013 11:18
Dank voor jullie reacties. Heb rechtstreeks contact opgenomen en hij kon mij inderdaad eenvoudig een nieuwe Paypal rekening sturen.
Ook dank voor jullie complimenten, al vind ik het normaal dat je betaald voor wat je krijgt!