Betaling
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hallo, ik heb een object gekocht waarbij duidelijk stond versturen gratis nu moest ik toch 21 euro

Hallo, ik heb een object gekocht waarbij meerdere malen vermeld stond gratis versturen.Toen ik wilde betalen moest ik toch 21 euro verzendkosten betalen. Toen ik een mail stuurde werd er gezegd dat het een foutje was en ik kon wel anuleren. Ik wil he...

telefoon hoesje kopen met overschrijving

nu heb ik vanmiddag een telefoonhoesje `gekocht`maar nog niet betaald. hij staat al wel onder mijn gekochte items maar hij staat er zo dat ik hem niet betaald heb. dit klopt ook. maar hoe kan ik deze nu betalen ik zie nergen een knop te staan en heb ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 294 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Een verkoper wil mijn geld alleen terug geven als ik mijn negatieve feedback weghaal kan/mag dit?

Hallo,Ik heb al enige tijd een probleem met de verkoper sportpeak,Ik heb na veel strubbelingen. Toch mijn bodykit voor de motor gekregen maar dees week totaal af van kleur en bestickering van het aanbod, contact kreeg ik niet meer alleen nadat ik ove...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 141 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkeerde iban gekregen

k heb een tiffany lamp gekocht en het verkeerde iban nr van de verkoper gekregen heb het geld overgemaakt en nu wil hij de lamp niet sturen en ik kan mijn geld niet terugvorderen hij geeft mij wel een ander iban nr maar ik wil niet nog een keer betal...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 106 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkeerde betalings methode

ik heb een fout gemaakt. ik heb op betaling via creditcard gedrukt alleen had dit betaling via paypal moeten zijn hoe kan ik dit terug draaien? Met vriendelijke groet,welles.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 146 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

radio usa

Hallo Ik heb in Amerika plaats is Ieesburg een radio gekocht prijs is 427 Dollar .Hij heefd het geld ontvangen ,maar de radio nooit opgestuurd. Ebay naam is ******* reageerd nergens op ,hoe kom ik achter zijn naam etc etc. Frans van lin

Aankoop gedaan?

Ik heb een aankoop gedaan maar ik kan niet betalen omdat ik nog geen paypal had aangemaakt en moet nu 3dagen wachten voordat paypal is geactiveerd. Hoe kan ik zien of ik aan deze koop vast zit of dat ik het nog kan annuleren want dan hoeft de verkope...

Bataling

Goeden dag, ik heb een bieding gewonnen nu wil ik betalen maar ik heb iets verkeerds gedaan maar wat geen idee.nu kan ik nergens meer vinden hoe ik kan betalen.ik wil het via een bank overmaking doen maar ik kan niet meer aanklikken hoe ik wil betale...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 316 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Help! Bestelling afhalen bij verkoper, wat met betaling

Hallo. Ik zou een bestelling afhalen bij de verkoper. Nu vraag ik mij af moet ik dan onmiddellijk nadat ik het bod gewonnen heb betalen , of zou ik het bedrag cash mogen geven aan de verkoper wanneer ik om mijn bestelling ga?! Bij de informatie staat...

Betalen is hier onmogelijk?

Ik heb via deze site iets gekocht en wil graag betalen.Dat schijnt hier buitengewoon moeilijk te gaan en ik heb flink wat besteld in mijn leven.Via paypal is ook niet mogelijk want daar moet je een creditcard voor hebben???Nogal vaag...Voor mij de ee...

Auteurs met de meeste kudos