annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn rekening januari Ebayrekeningnummer E9610776007 onterecht kosten in rekening gebracht van E.7

Mijn rekening januari Ebayrekeningnummer E9610776007 onterecht kosten in rekening gebracht van Euro 7

Ik heb van het begin af automatische incasso. 15 januari bericht gekregen, dat de kosten van de verkochte artikelen Euro 1,24 zijn en dat het bedrag ca 23 of 24 januari geincasseerd zou worden.  Op 5 februari krijg ik bericht, dat er 2x geprobeerd is het bedrag te incasseren en dat het 2 x afgewezen is doordat er geen machtiging is afgegeven. Hierop is mijn rekeningnummer verwijderd van Ebay.

Vanaf het begin af heb totaal niets gewijzigd in mijn gegevens . Ebay of het bedrijf waarmee ze samen werken Paypal  heeft mijn rekening niet omgezet naar rekening met IBAN en dit is de oorzaak geweest, dat het bedrag niet geincasserd kon worden. En door de fout van Ebay moet ik nu Euro 7,00 betalen om ze het bedrag niet konden incasseren.  

Overal waar men incasso machtigingen heeft lopen wordt door de bedrijven het rekeningennummer met IBAN aangepast.

Gaarne verneem ik u reactie wat u hieraan gaat doen.

mvg

Jan Kees oltmans

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Mijn rekening januari Ebayrekeningnummer E9610776007 onterecht kosten in rekening gebracht van E.7

Hier ga ik helemaal niets aan doen. U moet bij eBay zijn, die gaan er ook niets aan doen, behalve dan incasseren.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Het onterecht in rekening gebrachte bedrag van Euro 7,00 is door Ebay gecrediteerd.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord