annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een verkoper wil mijn geld alleen terug geven als ik mijn negatieve feedback weghaal kan/mag dit?

Hallo,

Ik heb al enige tijd een probleem met de verkoper sportpeak,
Ik heb na veel strubbelingen. Toch mijn bodykit voor de motor gekregen maar dees week totaal af van kleur en bestickering van het aanbod, contact kreeg ik niet meer alleen nadat ik over juridische stappen begon, inmiddels had ik een negatieve feedback gegeven.

Nu wil de verkoper mijn geld niet terug geven alleen op voorwaarde dat ik mijn negatieve feedback verwijder , het pakket is al retour
gestuurd.

Wat kan ik nu doen? Contact met ebay blijkt ook onmogelijk, heeft iemand hier ervaringen mee en weet wat te doen?

Mvg Gerko de Groot
Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Een verkoper wil mijn geld alleen terug geven als ik mijn negatieve feedback weghaal kan/mag dit?

Het kan en mag echter hoeft u dat niet te doen als u dat niet wilt.

Een verkoper kan dit altijd vragen als deze het probleem snel en naar wens heeft opgelost. Uit uw bericht en feedback begrijp ik dat dit moeizaam is gegaan. Eerdere feedbacks van de verkoper geven hetzelfde probleem weer qua oplossen van problemen met objecten.

Zeg de verkoper dat u eerst uw geld terug wilt. Aangezien de 45 dagen reeds zijn verlopen kunt u geen claim meer indienen bij paypal. Eventueel bij uw CC als u daar mee heeft betaald. De aanpassing van de feedback is dus de enige troef die u heeft. Als u de feedback aanpast en de verkoper betaald niet dan kunt u niets meer doen.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord