op 03-03-2012 14:20
Hallo,
Ik heb een item aan iemand verkocht maar diegene heeft niet betaald.
Ik had vorige week het geschil geopend en nu gesloten (na 5 dagen) alleen ik kreeg een mail dat deze persoon geen lid meer is van Ebay en ik ontvang dus geen creditering terwijl het om een bedrag gaat van ruim 400 euro.
Hoe kan ik die kosten terugkrijgen? want ik heb daar wel plaatsingskosten en extra foto's voor moeten betalen + de 'verkochte' kosten.
Mvg Daniel
op 04-03-2012 12:06
Iemand?
op 04-03-2012 12:16
Ik kan alleen zeggen,kijk bij hulp,creditering en transactie problemen oplossen.Misschien kan een verkoper je helpen!
op 04-03-2012 12:22
Daar staat mijn vraag helaas niet bij.
Had ebay een mail gestuurd vorige week alleen daar is niet op gereageerd.
op 04-03-2012 12:26
ik weet niet hoe het geregeld is met personene die niet meer ingeschreven staan bij ebay, normaal gesproken wordt iemand pas definitief uitgeschreven als alle lopende zaken zijn afgehandeld, dus ook al is die persoon uitgeschreven dan nog zou u creditering moeten kunnen krijgen, en de betaalde commissie terug gestort moeten krijgen, probeer anders eens om onze moderator Martijn een berichtje te sturen misschien kan die je in de juiste richting helpen!
Martijn vind je in diverse draadjes dus gewoon even zoeken en via community berichten een mailtje sturen!
succes
op 04-03-2012 12:32
Ik heb 1 geschil gesloten en geen creditering ontvangen.
Er staat nog een geschil open van deze persoon van 161 euro, die sluit ik voorlopig nog maar niet.
Martijn kan ik geen mailtje sturen, krijg deze foutmelding:
[Fout bij het verzenden van het bericht: de geadresseerde mag geen berichten ontvangen.] aan: martijn@ebay.com
op 04-03-2012 12:35
dat had ik laatst ook, wacht tot morgen en probeer het dan eens of spreek hem rechtstreeks aan in een van de draadjes!
waarom heb je het ene geschil gesloten? die andere zou ik inderdaad nog maar niet sluiten!
op 04-03-2012 12:37
Ik probeer het morgen wel 🙂
Na 4 dagen kan je het geschil sluiten en creditering ontvangen, maar toen wist ik niet dat dit lid verwijderd was van Ebay en dus geen creditering zou krijgen.
op 05-03-2012 15:06
Het werkt nog steeds niet..
op 05-04-2012 17:38
deze persoon een verkoper van ebay
Gegevens over verkoper: uss24 ursula lutterkord berliner allee 55 30175 hannover DE is een dike oplichter niemand kan me helpen ik koop een armband van deze duitser ik maak geld over en deze persoon laat al 2week niks van zich hooren wie kan mij een link toe stuuren dat ik deze uss24 kan aanmelden voor oplichterij wand ik word gek ben zo van plan om naar de politie tegaan en al haar of hem zijn gegevens aantegeven voor fraude dus wie deze uss24 tegen komt als verkooper aub geen geld overmaken wand ze stuurt niks op gr siepie lap