annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Paypal? Inlog-blokkade. Bekende fout? [met printscreen-url]

feelgoodforever
Community-lid

Goedenavond allen,


Ik bezit een paypal account. Onlangs is mijn bankrekening geskimd, en heb ik nieuwe pasjes gekregen.


De nieuwe creditcard heb ik door drukte prive en op het werk nog niet kunnen toevoegen.


Wil ik dat nu net gaan doen, kan ik niet inloggen, zelfs niet voor
het sturen van een email (zowel met als zonder account knop niet). Het scherm dat ik dan steeds krijg, is de volgende;


http://img841.imageshack.us/img841/8634/paypalnl.jpg



Ik wil hem best invullen als daar de nieuwe creditdard gegevens moeten worden ingevuld, maar er staat geen omschrijving voor de velden. Dus ik heb geen enkel idee wat daar moet worden ingevuld. Ook op de ebay.com site krijg ik na inloggen dit scherm. Ik wil er graag vanaf en verder met betalingen want ik heb betalingen openstaan.


In afwachtingen van uw reactie, met vriendelijke groeten,


Gert

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Paypal? Inlog-blokkade. Bekende fout? [met printscreen-url]

kopersbescherming
Community-lid

Als uw bankrening werd geskimd zal dat nu ook wel het geval zijn met uw computer. Probeer het eens op een andere computer.


Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Paypal? Inlog-blokkade. Bekende fout? [met printscreen-url]

feelgoodforever
Community-lid

Goedemorgen,

Oke dat kan ik wel even proberen

Het is niet via internetbankieren/mijn computer gegaan, maar nadat ik op twee plekken heb gepind waar de automaat het niet deed / en de andere heel vreemd, heeft de bank mijn passen geblokkeerd.

Er is bij mij toen iig geen geld eraf gehaald, dus dan moet het eigenlijk een poging tot skimmen heten denk ik. Wat de skimmers dan wel is gelukt, verteld de bank niet. Wellicht zijn de mensen die voor mij hebben gepind wel veel geld kwijt.

3 mails richting paypal en morgen maar even proberen te bellen.

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Paypal? Inlog-blokkade. Bekende fout? [met printscreen-url]

kopersbescherming
Community-lid

Het sturen van emails naar PayPal heeft geen zin.


Bericht 4 van 4
laatste antwoord