annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaling vertraagd?

rvan7988
Community-lid

Ik ben nieuw hier op e-bay en heb een week geleden een aankoop gedaan en direct betaald met paypal.


Nu het al een week geleden is vroeg ik me eigen af waar mijn aankoop toch blijft.


Nu zie ik het volgende bij "betaling en afhandeling" op ebay


 


-Heb je mijn betaling ontvangen?


Ja, volgens onze gegevens heeft de verkoper je betaling op 23 mei 2011 ontvangen.


 


Ik denk 23 mei? ik heb 16mei al betaald! Moet de verkoper de betaling soms verifiëren of heeft paypal mijn betaling vertraagd?

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

betaling vertraagd?

moadestien
Community-lid

Het bekende "payment pending".



Als de funding via machtiging voor bankafschrijving loopt of ingeval van creditcard funding bij alle nieuwe kopers, dan wil PayPal de ontvangst van de gelden veiligstellen voordat de betaling vrijgegeven wordt.



Daarna treedt eventueel een volgende vertraging op in geval van een nieuwe verkoper of verkoper die volgens PayPal een reserve moet aanhouden. De betaling wordt in die gevallen nog eens maximaal 21 dagen vastgehouden.



De verkoper is wel verplicht direct te leveren maar sommigen wachten toch liever tot ze werkelijk de gelden ontvangen hebben.



Zo valt er nog heel wat te wachten bij het gebruik van PayPal. Maar soms is het toch wel makkelijk.


Bericht 2 van 2
laatste antwoord