Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Het failliet van eBay.nl

Het zat er aan te komen. De verhogingen van de verkoopprovisie komen niet uit de lucht vallen. Ebay.nl doet het slecht en om toch aan de omzet (en winst) te komen gaan ze de verkoopprovisie drastisch verhogen. Al met al geen slimme strategie, want je...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 418 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie

Vanaf 8 juni is voor mij het verkopen op e-bay dus over en uit. Groot nieuws Géén plaatsingskosten meer.......... Maar dan wat er achter aan komt.............

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 141 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Waar inschrijven .NL of .IT? voor verkoop heel EUROPA

MIJN bericht was een stuk langer maar blijkbaar krijg je dan je bericht er niet door, oke in a nuttshell. Hallo, ik ben Renco en wil van een faillisement partij artikelen verkopen en het liefst dat mijn veilingen voor zoveel mensen als mogelijk gezie...

Omniture - merkwaardige daling visitors

Ook op Ebay.com valt hierover een en ander te vinden, maar een nuttig antwoord hebben we nog niet gelezen. Een jaar lang meten we een gemiddeld aantal pageviews van 250 per dag. Sinds medio november 2010 is hier een bijzonder sterke daling te constat...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 213 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verzendkosten

hallo onze tntpost heeft een verassing prijzen verhoogt dus de verzendkosten verhogen op ebay moet dat een voor een zo ja dan is dat lekker bij 300 stuks wie weet een oplossing groeten verzamelex

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 209 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

advertentie

Ik vindt mijn advertentie niet terug in mijn zoek opdracht van ebay,hoe kan dit..

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

ebay Nederland bestaat niet meer

Althans, zo lijkt het! Stel ik een vraag, in het nederlands, krijg ik een antwoord retour van no.reply@ebay.com in het engels. Lekker helder! (zeker als je geen engels kent)

Minimumverkoopprijs

Hallo, Ik koop/verkoop al meer dan 5 jaar via marktplaats, maar wil wat munten verkopen en zie dat soms via ebay leuk tegen elkaar op geboden wordt en daarom wil het hier ook proberen. Maar dan is het noodzakelijk om een minimumverkoopprijs in te ste...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 988 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

KOPER START GESCHIL NADAT GESCHIL GESLOTEN IS!

Geheel nieuwe ontwikkeling voor mij: ik heb een winnende bieder die niet betaald. Ik open een geschil en de koper reageert niet. Geschil wordt gesloten en ik krijg de verkoopcommissie retour van ebay. Zijn we opeens een week verder, maakt de koper al...

hoe kan ik e-mailadres koper zien

Onder het kopje verkocht staan bij mij de verkopen met erbij het Ebay ID van de verkoper; het schijnt dat je daar ook het e-mailadres bij kan laten zien; waar kan ik dat doen. Bij welk soort instellingen of dergelijke? Mvg

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 308 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Vergeet her-investeren maar met paypal?

Kom ik net tegen bij een verkoper in de USA (hij accepteert geen paypal meer): As part of our ongoing effort to make PayPal an even safer place for you and your customers to do business, we're holding a percentage of the total payments you receive ea...

Plaatsen Zoekertje

Hoe kan ik een zoekertje plaatsen op Ebay, is dat een aparte site voor zoekertjes alleen , ik kom er niet uit, graag uw hulp

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 339 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos