annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

martijn@ebay.com
Community-lid

Beste eBay-leden


 



 



 


We hebben 2 criteria toegevoegd aan het beleid voor het verwijderen van feedback :


 


-Politiek, religieus of sociaal getinte commentaar in plaats van oprechte commentaar over de transactie


 


-Commentaar, antwoorden of reacties die naar een andere transactie verwijzen  


 


 


Feedbackcommentaar dat voldoet aan een van deze criteria kan vanaf 30 mei 2011 verwijderd worden op aanvraag van het lid dat de feedback heeft ontvangen.

 



Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

Nu nog hopen op het verwijderen van feedbacks waarvan de koper geen contact heeft opgenomen en na de negatief alle emails negeert om tot een oplossing te komen.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

stephanthecollector
Community-lid

En hopen op een oplossing inzake het gebruik van feedback als chantagemiddel

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

stephanthecollector
Community-lid

even een vraagje met betrekking tot feedback tussendoor, ik bekeek net een advertentie van een verkoper met 100% feedback ik kijk verder en zie dat de verkoper wel een negatief heeft gekregen (2 maand geleden) maar de feedback staat nog steeds op 100%



Hoe kan dit?

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

Beste Stephan?


 


afronding naar boven?


 


en voor de rest: WHO CARES??????


 


groetjes Niek

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

j.j.kids
Community-lid

dat is heel mooi om te weten

Bericht 6 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

ja Martijn je werkgever schijnt nu


pas een beetje wakker geworden te zijn.


 


Ja als je in het verleden toeliet dat


leden voor van alles uitgemaakt konden


worden en dat er dan een gerechtelijke


uitpraak voor nodig was om ernstige


beledigingen te laten verwijderen dat was


dus toentertijt illustratief voor jullie feedbackbeleid


 


Nu de community nogal uitgedunt is


komen jullie weer met wat aanpassingen


zoiets noem ik dus, als mosterd na


de maaltijd.


 


toruwens ik heb nog een praktijkvoorbeeld


van hoe jullie proberen verkopers die niet


willen doen wat jullie willen  het


leven zuur te maken.


 


Ik kom dus tegen bij het feedback geven


in oranje letters dat verkopers gratis


verzenden. Nu deze verkopers die ken


ik dus wel na zoveel jaren en ik heb


meerdere malen met deze aanbieders


zaken gedaan. dit betreft dus zowel


zakelijke als particuliere verkopers.


 


Door jullie melding dat verkoper gratis


verzenden, wat dus geenszins het geval


is zorgen jullie ervoor dat zo een verkoper


zijn sterrenscore voor verzending negatief


beinvloed wordt.


 


alleen maar om het feit dat er niet


bij elk objekt in de lijst verzendkosten


ingevuld zijn.


 


Dat deze verkopers al jaren hun klanten


naar behoren bedienen dat schijnt jullie


dus allemaal niets uit te maken.


 


Ja alleen jullie hebben natuurlijk de wijsheid


in pacht. en jullie klanten zijn maar volgens


mij goed voor een ding, en dat is namelijk


steeds meer aan jullie te moeten betalen.


Wake up ebay!!


 


groetjes en iedereen een prettige dag,


 


Niek


 

Bericht 7 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

moadestien
Community-lid

Wat is sociaal getint commentaar ?


Wat is oprechte feedback ?



Het lijkt me allemaal weer erg willekeurig.


Het belang van feedback was al uitgekleed door de eenzijdige positieve feedback voor kopers.



Bericht 8 van 9
laatste antwoord

***Update van het beleid voor het verwijderen van feedback***

stephanthecollector
Community-lid

verkopers mogen/kunnen geen oprecht commentaar geven alleen positief commentaar, doe je dit niet dus je geeft een negatief commentaar terwijl je positief aanvinkt(enige keus) dan krijg je een officiele waarschuwing (mits de koper het aankaart)

Bericht 9 van 9
laatste antwoord