annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KOPER START GESCHIL NADAT GESCHIL GESLOTEN IS!

Geheel nieuwe ontwikkeling voor mij: ik heb een winnende bieder die niet betaald. Ik open een geschil en de koper reageert niet. Geschil wordt gesloten en ik krijg de verkoopcommissie retour van ebay.


Zijn we opeens een week verder, maakt de koper alsnog een betaling en opent tegelijkertijd een geschil wegens niet ontvangen objekt!!!


Het moet toch niet veel gekker worden!

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

KOPER START GESCHIL NADAT GESCHIL GESLOTEN IS!

kopersbescherming
Community-lid

De prioriteit volgorde op eBay:



1. PayPal


2. eBay


3. De koper


4. De verkoper



Als verkoper bungelt u dus achteraan, de andere gaan altijd voor, vandaar.



Het wordt nog gekker.


U gaat nu ook weer betalen en eventueel een negatieve feedback en/of aantekening krijgen.




Bericht 2 van 3
laatste antwoord

KOPER START GESCHIL NADAT GESCHIL GESLOTEN IS!

martijn@ebay.com
Community-lid


Geheel nieuwe ontwikkeling voor mij: ik heb een winnende bieder die niet betaald. Ik open een geschil en de koper reageert niet. Geschil wordt gesloten en ik krijg de verkoopcommissie retour van ebay.


Zijn we opeens een week verder, maakt de koper alsnog een betaling en opent tegelijkertijd een geschil wegens niet ontvangen objekt!!!


Het moet toch niet veel gekker worden!



Hoi,


Is dat geschil door die ene koper geopend op eBay of via PayPal? Indien dit via eBay gebeurd is, kan u me even een mailtje sturen met meer details? Dan kan ik het hier even bij ons laten onderzoeken. Anders best even contact opnemen met PayPal.


 

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 3 van 3
laatste antwoord