Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Belangrijke updates voor verkopers

eBay heeft zich ontwikkeld tot een handelsplaats waar kopers een uitgebreide selectie van Nu kopen-objecten kunnen vinden naast de gewone veilingen. Zakelijke verkopers spelen hierbij een belangrijke rol door kopers aan te trekken met hun ruime aanbo...

Ebay wereld op zijn kop ??

een koper gaat een (bindende) koop aan op ebay. -bij deze aankoop zijn de verzendkosten zichtbaar -koper wil vervolgens niet betalen omdat verzendkosten te hoog zouden zijn (is echter niet het geval zijn daadwerkelijke vezendkosten) -verkoper maakt g...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 181 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

(automatische) Betalingsmethode instellen?!

Ik moet plots een automatische betalingsmethode instellen (voor de eBay verkoopkosten), anders kan ik niets meer listen. Ik heb de keuze uit PayPal, automatische incasso en creditcard.Voor de registratie wordt ik naar PayPal geleid, maar ik weet echt...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 117 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Iemand doet een nepbod!!

Dit weet ik omdat hij onder zijn eigen naam, precies hetzelfde verkoopt (zie iMac MC309N/A). Ik ben dus Lotjetotje (Lotte). En er is maar een ander die hetzelfde verkoopt op eBay.nl. Wat moet ik doen? Mijn veiling duurt nog ruim 7 dagen en misschien ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 52 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

eBay verzwijgt technische problemen met Paypal

Ik kreeg vandaag bericht van een koper dat hij een object dat ik te koop aanbied met vaste prijs niet kon kopen: "Tried to ?buy now? yesterday ? paypal had a problem processing." Koop gaat dus niet door omdat Paypal de betaling niet kan verwerken weg...

Google chrome

ik wil iets op eBay plaatsen, en met paypal laten betalen, maar ik kan dat niet aanvinken, ik gebruik Chrome als browser. En als ik op "doorgaan" klik, zegt de site "je moet paypal aanklikken". Met firefox lukt het wel.

waardeloze verificatie procedure

Ik was/ben dit weekend eens ergens anders en wilde wat op ebay doen (wat objecten herzien, eentje listen etc.) Krijg ik direct na het inloggen deze foutmelding: Contact opnemen met Customer Support. eBay-medewerkers zijn beschikbaar vanaf 24 hours a ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 319 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Kan de juiste Rubriek niet vinden

Hallo Ik heb regelmatig wat verkocht op ebay.de gewoon omdat het voor mij beter te vinden is zoals verzamelen /automaten / videogames zins ik een webschop heb geopend op ebay kan ik deze rubrieken kan ik deze niet meer terug vinden op ebay.nl omdat i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 429 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Kosten aanbiedingen winkel wel betalen.

Zijn er vanaf 8 juni geen kosten meer voor het aanbieden van spullen op Ebay.nl [lijkt ook alsof dat voor winkelaanbiedingen zo is] blijkt men daar een uitzondering op te maken. Worden Euro 0,15 per aanbieding geteld. Raar omdat je al voor de winkel ...