Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Prijs stelling???

Heb een vraag over hoe je iets te koop aan bied ik wilde een lamp verkopen voor een vaste prijs en die had ik ingevoerd, ga ik verder wordt er gevraag je moet ook meedoen met de veiling vul een bedrag in Bijvoorbeeld 0.01euro en dat had ik gedaan en ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 76 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

verkoper gegevens

Hallo, Ik heb net een zakelijk account aangemaakt, tot mijn grote schrik komt vervolgens mijn voledige naw in de advertentie te staan. Ik zie dit echter niet bij de advertentie van andere, hoe kan ik deze optie uitschakelen? Bvd

Advertentie geplaatst, maar niet te zien!

Ik heb circa 5 uur geleden een advertentie aangemaakt en geplaatst. Ik zie hem nog steeds niet op ebay verschijnen. Hoe lang duurt dit normaal? Dit is mijn eerste advertentie dus nog geen ervaring, krijg je hier normaal ook een bevestigings e-mail va...

• 826 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

plaatsen van advertentie

Goede morgen . Ik ben al heel de morgen bezig een poging te doen om iets op de site te plaatsen ,maar zonder resultaat. Als ik een foto wil uploaden doet hij niets of ik moet eerst meedoen aan een wedstrijd waar ik geen zin in heb . vervolgens kan ik...

• 202 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verkocht maar gebroken aangekomen

Wat kan ik doen als een pakketje gekroken aankomt bij een klant?Nu wenst de gene zijn geld en verzend kosten terug?Hoe is dit geregeld, wie kan me helpen..Grz,Naushad

• 87 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Ebay ... blijf eens ongewijzigd en stabiel

Vanochtend weer iets heel nieuws voor de zoveelste keer. Mijn beginscherm (lay-out) is ongevraagd weer gewijzigd. Ik had altijd "Verkopen", "Gevolgd" en "Verkocht" in beeld met aan de linkerzijde mijn totaalverkoopsaldo. Ongevraagd is dit weer volled...

Belangrijke updates voor verkopers

eBay heeft zich ontwikkeld tot een handelsplaats waar kopers een uitgebreide selectie van Nu kopen-objecten kunnen vinden naast de gewone veilingen. Zakelijke verkopers spelen hierbij een belangrijke rol door kopers aan te trekken met hun ruime aanbo...

Ebay wereld op zijn kop ??

een koper gaat een (bindende) koop aan op ebay. -bij deze aankoop zijn de verzendkosten zichtbaar -koper wil vervolgens niet betalen omdat verzendkosten te hoog zouden zijn (is echter niet het geval zijn daadwerkelijke vezendkosten) -verkoper maakt g...

• 278 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

(automatische) Betalingsmethode instellen?!

Ik moet plots een automatische betalingsmethode instellen (voor de eBay verkoopkosten), anders kan ik niets meer listen. Ik heb de keuze uit PayPal, automatische incasso en creditcard.Voor de registratie wordt ik naar PayPal geleid, maar ik weet echt...

• 160 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Iemand doet een nepbod!!

Dit weet ik omdat hij onder zijn eigen naam, precies hetzelfde verkoopt (zie iMac MC309N/A). Ik ben dus Lotjetotje (Lotte). En er is maar een ander die hetzelfde verkoopt op eBay.nl. Wat moet ik doen? Mijn veiling duurt nog ruim 7 dagen en misschien ...

• 103 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

eBay verzwijgt technische problemen met Paypal

Ik kreeg vandaag bericht van een koper dat hij een object dat ik te koop aanbied met vaste prijs niet kon kopen: "Tried to ?buy now? yesterday ? paypal had a problem processing." Koop gaat dus niet door omdat Paypal de betaling niet kan verwerken weg...

Google chrome

ik wil iets op eBay plaatsen, en met paypal laten betalen, maar ik kan dat niet aanvinken, ik gebruik Chrome als browser. En als ik op "doorgaan" klik, zegt de site "je moet paypal aanklikken". Met firefox lukt het wel.